Kan (inte) själv

Ni reagerade på att Prinessan lät sig grävas ner av MellanMyra
Ett bra val, om jag får säga vad jag tycker.
För kolla hur det går -eller inte går- då hon försöker själv.
Eller, för all del, nivån på det hela då Maken 'hjälper till'.


Så, nåååå.
Hur hade ni gjort?

Sagt och Tyckt
Postat av: Steffi

Jaduuuu....Jag hade nog låtit någon annan gräva ner mig så jag slapp göra allt jobb själv. Och ja, svordomstillståndet på mamsens blogga gäller även dig Myra, Svär på!!!



Kramisar

Postat av: Myra

Stef: Jag tycker hon var smart. Sanden är ju jättesval, och hon slapp göra något själv. :)



Bra, annars hade jag gjort bort mig, och det är jag inte van vid. harkel

2008-10-06 @ 12:18:53
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback