Regndag = städdag

Det regnar idag. Regnar!
Det har det inte gjort på över två veckor. Ändå suckade jag djupt det första jag gjorde i morse då jag tittade ut. Fast det är klart; jag slipper vattna broccolin.

Det blev en snabbvisit till hästarna. Tyckte det passade bra med en vilodag idag, och det verkade de inte ha något emot.
Vi skulle ha klippt dem egentligen, hästarna, men helgen rasslade i väg som bara den och idag åker J till Portugal. Det betyder att klippmaskinen kommer ligga inlåst och icke åtkomlig i hennes hus i två veckor. Sicken miss. Jag kommer ha två nallebjörnar då hon kommer hem igen. Jaja, de slipper täckena ett tag till iaf och det är sååå skönt.

LillMyra har fått fart på hästintresset igen och var med 'runt kvarteret' i söndags. De brås på mor sin. Uteritt är helt klart mycket roligare än att harva runt på banan. 

Nähä. Diska, damma, tvätta, städa, var det ju.
Oh joy, oh joy.

Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Odlar du broccoli? kollar ut på alla mina hampaplantor utanför altan Kanske är nyttigare med broccoli...eller vad tror du? Hihi!



Regnar...inte just nu, men har regnat, solen skiner nu. Skumt väder.



Ser alltid så härligt ut på hästryggen. Kul att LillMyra hänger med mor sin. Sådan mor sådan dotter ;)



Vad är väl en dans på balen än att vara hemma å städa, diska och dammsuga? Eller hur, Myra.



Kramis L

Postat av: Det Mörka Hotet

Va'...jag trodde ni hade regn var och varannan timma där borta!

2008-09-30 @ 19:37:39
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: Iah

Har du diskat, dammat, tvättat och städat klart hemma? Bra, då väntar jag på att du kommer hit och fortsätter hos mig då! ;)

2008-09-30 @ 21:37:49
URL: http://mangoolife.blogg.se/
Postat av: b

Det regnar här med kan jag säga.... Inte alls roligt ju... Men du... det där ''damma'' vad är det för någe??

B

2008-09-30 @ 21:50:45
Postat av: Nilla

Hmm lite lyx med 10 + ..skulle sitt afint..ha det bra

2008-09-30 @ 22:05:20
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Regnar, jag det gör det här också. Tvi, nu kommer jag ihåg varför jag inte gillar hösten...

snyftar och längtar till sommaren

2008-09-30 @ 22:21:02
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback