Sommarromanen

Hjälp! Som jag har fnittrat då jag läst eran (min?) roman. Helt plötsligt har det varit värt att ta bloggpaus ett tag.
Ett liiitet problem bara. Jag skulle ju skriva den avslutande kommentaren nu i helgen, men hur sjutton ska jag kunna göra det?? Jag vill ju veta vad som händer!

Så.
Kan vi inte göra som så att jag ger er en vecka till. Att liksom runda av det hela. Få till det ultimata slutet. Eller kanske iaf slutet på första kapitlet, så vi kan fortsätta om ett tag igen.

Och detta med lovord från mig att ta tag i bloggandet igen. Skolorna och vardagen är ju tillbaka igen, om bara ett par dagar. Närmare bestämt på torsdag.
Jag kan dessutom lova att skriva om helgens bravader. Bl a om hur en GPS kan få en 20 minuters promenad att ta två timmar och kosta nästan 400 spänn. Och om hur det är att mitt i natten smyga in i ett hus man aldrig har varit i, där det ligger helt ovetandes personer och sover.

Vad säger ni? Har vi en deal!?

Sagt och Tyckt
Postat av: sabina

Ja jag är PÅ=)

Tjohooo det här var ju jätte kul.

Tråkigt att vi inte hann ses i sommar, men gärna någon annan gång.

Kram kram

Postat av: b

Klart vi kör på. Kör så barren osar Myra.

2008-09-01 @ 20:09:09
Postat av: Malde

Jag får väl ge mig till tåls, då... Men kör så det ryker!



Kramar till dig och SmåMyrorna! Och MyrMormor :-)

2008-09-02 @ 00:54:44
URL: http://maldes.blogg.se/
Postat av: Liselott

Hallå där!



Min hjärna har fått hjärnsläpp...står helt stilla. Ovanligt va...näää...



Kikar in i din blogg varje dag, saknar ditt bloggande men jag vet ju att du kommer igen snart ;)



Ska försöka fundera lite och kanske komma på nåt att skriva till din roman. ler



Kram L

2008-09-02 @ 10:14:31
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Kim M

Hmm... Ok. Jag väntar på slutet av romanen. Med spänning!

2008-09-02 @ 13:36:29
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Queen

Du får snart ge ut en roman ;)

Skrev vi inte en annan för ett år sedan?

kram

2008-09-02 @ 15:41:52
URL: http://natureller.blogg.se/
Postat av: Det Mörka Hotet

För ett ytterst kort ögonblick tänkte jag skriva ännu en gång i din roman, men kom på att få med stormtroopers, Dödsstjärnan och Darth Vader i berättelsen knappast hade höjt läsglädjen...ha, ha!

2008-09-03 @ 07:22:53
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: Tussen

Åh - har MyrMormor anlänt!

Låt mej gissa - hon hade saltlakrids med sej....

Kramiz!!!

2008-09-04 @ 19:56:40

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback