Hunter Trials

Det bidde hästtävlingar. 
Det bidde en bra söndag. 
Iaf. 
Och alldeles, alldeles underbart väder. 

Många for omkring med bara armar och ben. 
Satt och solade och njöt av solen och värmen. 
Själv satt jag i linne. Under tröjan. Under fleecen. 
Och frös. 
Förbannade förkylning. 

Men inte förstörde det dagen inte. 
SmåMyror skötte sig. 
MyrPappa skötte sig. 
Prinsessan skötte sig. 
Och Myra dök in i hästarnas och tävlingarnas förtrollade värld. 


De flesta ekipagen... 

...gav sig lungt och sansat iväg...

...och kom i mål som de skulle. 

Medan vissa... 
 
gav järnet från början (kolla in skäcken. tycker livet leker!)... 


...och andra kom tillbaka såhär. 

Och har man ingen egen häst eller ponny att fara runt på, så får man lösa det på eget vis. 

Eller vad det nu är som pågår...? 

Jag tog mängder med kort. Det var inte mycket som blev så värst bra bara. 
Hade jag tur så blev de ungefär som de ovan. 
För det är inte så lätt att leka fotograf i sällskap av en storörad nyfiken långnäsa.  

I stil med de här, bidde de flesta bilderna... 


Sagt och Tyckt
Postat av: Fi

hihi! Det blev ju vackert! Kul att du kan njuta av att andra rider. Själv blir jag grön av avund!

Ha det bäst

kram

Postat av: Märtagreta

Hihi, tycker nog att sista nosbilden är bäst. Skönt att du kom iväg trots allt, hemma hade det säkert inte varit varmare heller, när "fryset" sitter i kroppen!

2008-09-23 @ 12:09:41
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Kottemor

Ååååh, det kvittar vilket humör man är på,

kikar man in hos dig kära hjärtat så sitter

man oundvikligt och fnissar högt sen;)

Underbara bilder gumman:)



...men, ska du ej bli frisk snart?!:(

Hoppas!!!!



Kramar o kärlek

2008-09-23 @ 13:08:46
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com
Postat av: Jenny

Meh, vad har hant med MyrPappas nasa?! Har batterierna i hartrimmern dott?!

2008-09-23 @ 15:49:16
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Myra

Fi: Jag blir också alldeles grön. Och så får jag blodad tand, och ger mig ofta av rakt hem till stallet och 'ska också'. Minsann. :)

Kram på're.



Märtagreta: Ja, jag hade sån fin utsikt mestadelen... :P Nej, jag sitter hellre utomhus än hänger i soffan och har det tråkigt. Sånt klarar jag itne av nån längre stund.



Kottemor: Du söta. Precis som om du inte skulle vara på strålande humör nu då!! ;)

Jag hade helst inte blivit sjuk alls. Om jag får bestämma. Vilket jag visst inte får...



Jenny: HAHAHAHA Lång är den också. Bra att lägga i blöt... :D

2008-09-23 @ 16:13:35
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Malde

Härliga bilder, och härligt att se att ditt humör blev bättre. Allra bäst var att resten av MyrFamiljen skötte sig exemplariskt!



Kram på dig!

2008-09-23 @ 22:35:59
URL: http://maldes.blogg.se/
Postat av: Liselott

Jag gillar särskilt fotot med en bit av hästörat! skrattar nu massor!



Jag hoppas att du snart kryar på dig så att du kan sitta i linne i solen UTAN fleece. :)



Kramis Liselott

2008-09-24 @ 12:57:01
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Malde: Men visst! :)



Liselott: HahaHAHAHA!!! Det är ju Prinsessans öra!! Ditt jäkla blindstyre! LOL Men breviiid örat så skymtar man faktiskt en häst. I vattengraven. Och den har hästöron! Två stycken. duckar och springer

2008-09-24 @ 13:45:56
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback