Medgörlig (?) fotomodell

Inte bara LillMyra som blir utsatt för kameran. 
Inte bara LillMyra som inte alltid har lust att vara med

Ni får en liten favorit i repris. Nästan. 
Fast i hårigare format. Och slow motion. 

Jag skriver inget till dessa bilder. 
Det tänkte jag att ni skulle få göra den här gången. 
Seså. Gnugga geniknölarna lite nu. 


Sagt och Tyckt
Postat av: Nilla

halloj

Du är som är duktig med dressyrens alla regler ..har du ngt tips..min har börjat att hänga i yttersidan endast i höger galoppen och jag vill ju inte släppa yttertygel/skänkel om du har en bra övning att komma med så får du en bloggkram..stor...ha de bra

Postat av: TomasR

sicken blek hund....



nä, ärligt. Klart hunden inte vill. Den ligger där för att vila så kommer någon odåga och fyrar av blixtar rakt in i ögonen på den.



det lilla söta inanimerade objektet kan knappast vara den blekes leksak. Så hel och ren?

2008-10-21 @ 09:04:49
Postat av: Liselott

"Här ligger jag och vilar, den som passerar mig måste svara på en gåta. Hmmm...nu ska vi se...en gåta...jo här kommer den! Vem har fyra ben och en rygg men ingen kropp? Den som svarar rätt vinner den söta leksaken på sista bilden ;))"



fnissar



Kramis L

2008-10-21 @ 09:35:17
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Kim M

Vofs ville helt klart inte posera just denna dag. Kanske beroende på rinnande nos.

När Myra gick ut i köket för att äta ett äpple kuppade Vofs genom att ställa Kitty i strålkastarljuset.

Och se! Myra gick på den lätta.

2008-10-21 @ 10:23:07
URL: http://kimmilrell.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback