Teamwork ger resultat

+ +
+ +
=

Sagt och Tyckt
Postat av: Kottemor

Mycket meckande... Duktiga små töser du har hjärtat!! De kommer bli precis som mor sin!!:)

Toppen alltså!



kraaaaaaaaaaaamar!

Postat av: nika

Jag älskar dina bilder Myra. jag kan riktigt höra konversationen som pågår tjejerna emellan.....och ja...det var ju INGA STORA HOVA herr fux ligger inne med...men det gör ju inget. Vad gör Fulen? har inte sett honom på ett tag.

2008-11-05 @ 16:43:37
URL: http://simonslane.blogspot.com
Postat av: Myra

Kottemor: De är hur duktiga som helst när de sätter den sidan till. De har en annan sida också... :P

Och är det nån som är toppen så är det du! Glöm inte det.



Nika: Hehe. Jo du. Konversationerna. Hjälp. Haha

Fulen ja. Han har flyttat. Bor hos tant på landet som ensamhund och har det mycket bättre. :)

2008-11-06 @ 13:27:07
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback