Be afraid. Be very afraid.

I somras, då MyrMormor var här, så skrev SmåMyrorna en lapp där det stod
'Stand here and read this:'.
Den satte de på väggen i trappan upp till vinden, och under den en annan lapp där det stor något som man knappt kunde se vad det stod på. Men om man (läs MyrMormor) tog av sig glasögonen och mer eller mindre kröp in i pappret, så kunde man, med lite vilja, urskilja orden 'You're dead'. Fast det hann man oftast inte, för vid det laget hade man redan åkt dit. Genom att få glitter, eller andra saker, i huvudet.
Efter att man (läs fortfarande MyrMormor) gått på det hela tre gånger i rad, så hade man fattat poängen, och SmåMyrorna vände uppmärksamheten mot mamman istället. Hon hade dock fattat att något skumt var i görningen redan innan MyrMormor läste första gången, så den gicks inte på nått mer.
Efter detta har det faktiskt varit lugnt på lappar. Vilket är ovanligt. Men skönt.

Idag kom det så upp en igen. Ovanför handfatet.

Och jag vet inte vad jag har att vänta.
Än...

Sagt och Tyckt
Postat av: Nathalie

2008-11-01 @ 17:10:22
Postat av: Nathalie

Hihihihihihihihihihi :D Finurliga små damer, det må jag säga.

(jag ber om ursäkt för föregående kommentar, jag råkade klicka enter, höhöh)

Postat av: MissyElliot

fnissar

Säkert något spännande. Det är bara att ställa dig där, så får du ju veta...

:-)

2008-11-01 @ 17:25:47
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Jules

Hehehe

-kreativa SmåMyror -

2008-11-02 @ 09:56:21
URL: http://julesofswe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback