Syster Yster

Så här

såg LillMyra ut,
efter att tidigare ikväll ha suttit fast i

ena hundmatskåls-ställningen.

Och det var efter att hon snubblat i trappan.
Men före hon höll på att trilla ner från loftsängen.

Why does she have to act this way?
It must be her fathers DNA!

Jag får gråa hår.

Sagt och Tyckt
Postat av: Malin ( häst )

Hur bara lyckas hon......? Jag har precis röstat föresten, hoppas att det går bra!

2008-05-26 @ 08:05:50
Postat av: Liselott

Då skulle du se Trulsan...hon föll igår och skrapade upp i ansiktet...sucksucksuck...men det ser väl lika illa ut som LillMyras rygg. :S

Ja man får gråa hårstrån av det. När dom gör illa sig. Kram Liselott

Postat av: Tussen

Hej!
Aj då.... tur att det finns färg till håret!
*mooooaaaahhhhaaa*

2008-05-26 @ 09:02:28
Postat av: BagLady

men!....snälla! ger du barnen hundmat!....och vad får då R-darling och prinsessan?

2008-05-26 @ 09:20:18
Postat av: katta

Jag har lagt lite reklam på dagens tävlande i min blogg LYCKA TILL

2008-05-26 @ 09:38:22
URL: http://www.metrobloggen,se/kaan
Postat av: Kottemor

Nejmen...
Som dom gör, alla i din familj verkar
hitta på en massa hyss, alla utom du då;)
Hittade dig hos Fia när jag kikade in för
att jag saknade henne, så glad jag blev!!

Nu blir jag tvungen att blogga på arbetstid
så jag kan få vara med och rösta på dig,hahaha

Massvis med regniga måndagskramar,
fyllda med kärlek dock:)

2008-05-26 @ 10:38:35
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com
Postat av: Kim M

Detta eviga drama!

2008-05-26 @ 11:22:02
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Kottemor

Myra myra myra, har jag gjort rätt nu?!
Är trött och huvudet full med snor och orkar
ej tänka...
Kika in är du söt, du är så mkt klokare:)

Puss!

2008-05-26 @ 11:26:10
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com
Postat av: Myra

Malin: Fråga mig inte! Men hon har ju altid varit såndär. hahaha.
Tack, söta du.

Liselitt: Ajajaj. Liten. Ge henne en kram från coola tant Myra! :)

Tussen: Hmmm. Jag färgade ju senast häromdagen. Med mindre lyckat resultat... :P

BagLady: Hahaha. Fulen äääälskar hästbajs. *nicka*

Katta: Såg detta. :D Lycka till du med.

Kottemor: Ja, inte JAG inte! Skulle aaaldrig.
Fia, ja. Allas våran Fia. Men mest min. Vill jag tro iaf. :)

Kim: Alltid! haha Inte en lugn stund med SmåMyror.

Kottemor: Åh TACK!!! Har INGET att lägga till. :)

2008-05-26 @ 17:32:30
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Emma

Hehe, det är därför det finns madrasserade rum eller mjuka hjälmar att sätta på huvudena på de mindre... ;)
Håller tummarna för dig.

Goaste kramarna,
Emma

2008-05-27 @ 08:20:15
URL: http://shutterm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback