SOMMAR

Hehe. Hemskt vad ni var på hugget i förra inlägget. Bara en liiiten bit kvar till nr 6000. :)
Me lika a lot, att så många vill skänka pengar till en liten Myra. :D

Idag har jag inte tid mer er. Har varit hos hästarna hela förmiddagen och fixelurat. Bla har jag testat om min 'fjärrstyrning' på häpplisarna funkar. Placerade en presenning på backen, och gav mig den på att få båda två att ställa sig på den. Samtidigt. Utan att jag ledde dem dit, eller på annat vis rörde dem. Lite pyssel, men skam den som ger sig.

Pompetipom!
Även om Fru silversvart mest var intresserad av gräset. Hmmmm.

Men ja just ja.
Jag hade ju inte tid med er.
För nu;
Mjukglass på stranden.

Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Vilka vackra hästar! Återigen (som jag upprepat flera gånger) önskar jag verkligen att jag kunde rida. Vilken frihetskänsla! Det är ju synd att jag är så förbannad hästrädd.

Men du visade mig ju förut en pytteliten häst jag kunde få provrida på - du kanske kan sända över den med FedEx ;))

Här skiner då ingen sol. Lika bra det. För jag är alldeles för trött för att vara ute. Mycket dålig nattsömn. Bläää...(vilken nattsömn???).

Kram Liselott, den urvridna trasan

Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

So You think You can BLOG?!
Viktig Tävlingsinformation Upplagd

2008-05-07 @ 15:56:45
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius
Postat av: Iah

Jag är ju ingen hästexpert så jag vet ju inte om hästar alltid har sånt där hår. Men det ser ju nästan ut som om de stoppat öronen (hästar har ju inte fingrar så...) i eluttaget.
Eller fixar du det med gelé varje morgon?! Tufft i så fall! =D

2008-05-07 @ 16:47:38
URL: http://mangoolife.blogg.se
Postat av: Emma

Jag vill också ha mjukglassssss :p
Våren har försvunnit för en stund här... så det får bli glass och pannkaka ist... :p

Må gott!

Kramar,
Emma

2008-05-07 @ 17:40:10
URL: http://shutterm.wordpress.com
Postat av: Pulvia

Då är det bara lilla klickern som saknas då ;) För övrigt är jag inte alls avis på sommarstrand och mjukglass, hur kan man vara det när man ligger nerbäddad med snoret hängandes och 40 graders feber :S

2008-05-07 @ 19:14:16
Postat av: nika

mjeukglass pau strrranden...buahhh...jag vill osse hau mjeukglass pau stranden

2008-05-07 @ 23:38:29
URL: http://simonslane.blogspot.com/
Postat av: Malde

Jag verkar inte vara ensam om att vilja ha mjukglass på stranden ;-)

2008-05-07 @ 23:43:42
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Myra

Liselitt: Vackra som en sommardag! :D
Hehe. Numera skulle jag nog kunna sända över henne i paket. Hon är bara aska under jord sen i januari... Men det betyder kanske att du vågar sitta på henne nu..? ;)

Greger&Gertrud: Ticke tacke. Jag har bloggat om det nu.

Iah: Näää, hästar ser inte alltid ut så där... Isisar som ras har mer man och svans än andra raser, och just på de där bilderna står de i motvind, vilket syns extra tydligt på Herr Fux... haha. Hans hemliga alias till vardags är Joey Tempest... :D

Emma: Våren har försvunnit här också. OCH BLIVIT SOMMAR!!! Wiii! ;)

Pulvia: Ja, haha. klickerträning börjar bli stort inom hästvärlden. Kanske skulle hänga på trenden. hihi.
Men åååh, vad avis jag blir på dig! Få ligga i sängen hela dan! *duckar och springer*

Nika: Jäkla skåning. Tala så man förstår! *lol*

Malde: Näää. Men ingen, och då menar jag INGEN, av er kom och mötte mig på stranden. Där satt jag alldeles alena, grävde ner tårna i sanden och mumsade hallonglass. (det bidde inte mjukglass, det bidde kulklass)

2008-05-08 @ 08:46:17
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Kim M

Ditt liv är så lyxigt.
Grönt, skönt och LYXIGT!

Nr 6000? Nu? Ja!

2008-05-08 @ 10:04:30
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: netha

Så fina dina hästar är, nu har jag en till så nu har jag fler än dig. :-)
Men jag måste säga att dina har finare färg än min 2 första, vad det blir på den sista återstår att se.
Njut av värmen, den förösvinner fort.

2008-05-08 @ 14:39:17
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

Vad är hemligheten till att lyckas med det då? Telepati? ;)
Bra jobbat iaf! :D

2008-05-08 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback