Lyckliga Fulen

Det har regnat mer eller mindre oavbrutet i tre dagar. Allt är blött. Allt är grått.
Det ska regna resten av veckan också.
Och Fulen är lyckligast av alla.
Det fullkomligt strålar om honom.

Eller inte dårå....

Sagt och Tyckt
Postat av: MissyElliot

Vad härligt att vi här i Småland har strålande sol och cirkus 25 grader...

garvar och gör som du brukar, dvs springer

Postat av: Queen

Åhh vackraste fulen älskar regnet, det är väl tur att en sådan kärleksfull varelse skiner upp den gråa vardagen för dig ;) Puss på nosen åt fulen!

2008-05-28 @ 20:28:04
URL: http://naturelllife.blogspot.com
Postat av: Liselott

Fulen älskar regn! Hihihihi!! Och han är ju så sööööt tycker jag! :D Kram L

2008-05-28 @ 21:53:44
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: barbro

Men hua vilket väder ni har. Här är det så varmt så man måste till och med ha parasoll i drinkarna så dom inte dunstar....

2008-05-28 @ 22:47:18
Postat av: Pulvia

ryser å får mardrömmar av bilderna och tanken på att behöva stå ut med sånt äckelväder Så helt plötsligt kändes det inte lika jobbigt att behöva tla om att min kära (?) vikarie numer ligger inlagd på sjukhus på obestämd tid (läs: troligtvis tills döden skiljer dem åt) Detta innebär således att min beviljade semester snabbt återtogs och jag får genast börja planera min tripp till hösten istället...

2008-05-28 @ 23:24:12
Postat av: Märtagreta

Fan, fan, fan, varje gång jag ska kommentera får jag skriva in namn, adress och url, trååååååååkigt!



Men tillbaka till Fulen, alias Rainman...(oj, den var kanske inte så snäll!) Han skulle inte gilla Gotland nu, det är sol, sol och så är det SOOOOOL sen flera dagar tillbaka!

2008-05-28 @ 23:57:35
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Kottemor

Nejmen Fulen då!

Hahahahahaa



Attans med regnet, vi fick det en dag, solen

återkom och ja jag är nöjd.

Det är så det skall vara, heeeela sommaren.

Annars jäklar!!!

2008-05-29 @ 06:30:42
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Nilla

Tja bruden...

Tänkte bara berätta att här är det klarblå himmel och strålande sol..ha ha glöm inte sylvester hatten eller har det slutat regna...

2008-05-29 @ 08:15:38
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: chitza

Solen skiner!

Jag repetererar solen skiner!

:)



Springer ut fort som f*n

2008-05-29 @ 08:45:03
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com
Postat av: Malin ( häst )

stackarn.... kan bara instämma med dom övriga, här är sol och hur skönt som helst!! Hi Hi

2008-05-29 @ 08:56:00
Postat av: BagLady

Stackare!...och här har vi bal-väder. Ett barnbarn ska ha sudentbal ikväll. Stooora förberedelser med många tillbehör, allt är dock klart så långt. Som den snälla mormor jag är så upplåter jag min enkla boning till lunch och påklädning för 4 st blivande studenter. Efter det ska det köras än hit än dit....hade nog hellre gått i regnet med R-Darling. Jag har förresten ett helt underbart foto på dig från din studentbal....gulle

2008-05-29 @ 10:26:52
Postat av: Tussen

Hej!



Jag har varit runt med kameran och fotat en massa.

Kika in hos mej så får du se!



Kram Tussen!

2008-05-29 @ 10:35:25
Postat av: Märtagreta

Hoppas solen skiner på er alla idag, förlåt Fulen, men det hoppas jag, tror nog du har fördel av det också, Myror gillar inte regn!

2008-05-29 @ 11:17:48
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Myra

Missy: Bah. Fyysk! Vi har uppehåll idag, trots att annat sägs på vädret. Inte mig emot. Inte så varmt dock.



Queen: Hahaha. Bakåfram-språket idag. nicka :P



Liselitt: Han är inte ens söt när han inte tycker om regn. :D:D



Barbro: Meh! TYST med dig! Sånt där behöver du väl inte tala om, heller!! hahaha



Pulvia: Näää. Ååååh. Vaaad? Vad har vikarien för sig egentligen? Vet de inte att du ska på svenskt barnkalas i Wales? VAD kan vara viktigare än det? Döden?



Märtagreta: Ja, det är hopplöst. sucka Men du behöver inte skriva i allt heller. Skriv bara första bokstaven så kommer resten upp. En liiiten tröst iaf. :)



Kottemor: Här är det tvärt om. Här tittar solen fram lite idag, men det är nog bara idag det.... Ska flytta utomlands tror jag. Har hört att det är bättre väder där.



Nilla: 'eey! Hemskt vad ni pratar om sol och värme då. Sluta genast!



Chitza: Men inte DU också! MORR



Malin: Meh. Vaff!? Tom hos er! Jäkla väderfusk! haha



BagLady: Hmmmm Ok då. På studentbal så SKA det vara fint väderm så er är jag inte avis på. (Bara liiite) Har DU kort från min studentbal!? Haha. hjälp



Tussen: Inte i regnet, förstår jag....



Märtagreta: Idag skiner faktiskt solen. Tappert genom det gråa täcket. Och Fulen har passat p åatt sola, såklart. Hängde du inte meeed i ironin!!?? :D

2008-05-29 @ 12:31:27
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Kim M

Fulen har nog snart en egen blogg. :)

2008-05-29 @ 12:48:21
URL: http://kimmilrell.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback