I'm begging for mercy

Jag hade 'ett sånt där bra' blogginlägg färdigt i huvudet. Men SmåMyrorna sitter vid frukostbordet och headbangar och sjunger med till Mercy för fulla muggar. Och skolan börjar om 25 minuter.
Jag tappar allt vad tankeförmåga heter....

Sagt och Tyckt
Postat av: Kottemor

De där allra bästa inläggen och idéerna brukar
jag få när jag kör bil...
Vad gör man då liksom?!

Hoppas det ploppar fram snart, fast...
Jag älskar ALLA dina inlägg, de är ju
super allesammans:)

Önskar dig en bra dag vännen min!
Kramar och pussar

Postat av: Chitza

Det lossnar & poppar fram igen ska du se!
Ha en schyrrans fin dag!
Själv stirrar jag på disken och hoppas att den diskar sig själv :)

2008-05-14 @ 11:09:58
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com
Postat av: Karsten

I morgon torsdag kommer din blogg att vara en av de 12 som deltar i tävlingen ?So you T-hink you can blogg?? på min blogg. Börja redan nu göra reklam för din blogg och tala om var folk kan rösta på den. I natt klockan 00.00 publicerar jag de nya tävlingsdeltagarna däribland din blogg. LYCK TILL!

Med vänlig hälsning Karsten

2008-05-14 @ 12:36:28
URL: http://www.metrobloggen.se/karsten
Postat av: Kim M

Om du headbangar lite med dem ska du se att du ruskar fram ett nytt, ännu bättre inlägg!

2008-05-14 @ 13:35:47
URL: http://kimmilrell.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback