Söndag. Och brittisk Fars Dag.

Tryckte in Make, SmåMyror, hundar och fikakorg i bilen och drog iväg.
Långt var det, kringelikrokigt var det, varmt var det.
Men oh, så värt mödan!

Klicka på bilden för information om var vi var någonstans, och varför inte kika på proffsfilmaren Myras eminenta videklipp:


Prinsessan simmar i floden, och Fulen, ja... han... eh... simmar också?


Hästar korsar floden för att komma till betesmarkerna.


Fler hästar korsar floden. Fulen har tröttnat på att sitta still, vilket i sin tur leder till att filbunken(!) Myra tappar tålamodet...

Sagt och Tyckt
Postat av: Malin ( häst )

Åhh va varmt och skönt det ser ut!! Här har det åskat och regnat hela dan!! Nu skiner solen men värmen var är den??? Typiskt svenskt midsommarväder suck......

2008-06-16 @ 18:33:00
Postat av: Queen

Jag hör nog att du fnissar åt Fulen när han ska simma!.. Sötaste lillen då..

Vad mysigt där verkar!

Postat av: Nathalie

Fulen är min idol :D han skäms inte över att vara lite annorlunda, han är bara söt :D

2008-06-17 @ 10:01:19
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Myra

Malin: Ja, nu börjar sommarvärmen komma, men det är ändå inte så mycket mer än 20 - 22°c. Fast det passar en Myra bra. :)



Queen: Jaaa, men TITTA på honom. haha. Och för att citera Fia då hon såg honom; 'Ja, men han skönk iaf inte!'. asg



Nathalie: Åh. HAHAHA. Nää, han skäms inte. Det har han inte vett till. ;)

2008-06-17 @ 10:59:04
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback