Lycka

Fyra lååånga galopper, på tre underbara stränder, under en och samma ridtur. Slå det om ni kan.

Jag måste bo i himmelen på jorden.


( Näää, jag har inte sagt något än. Jag törs inte. :P  )

Sagt och Tyckt
Postat av: Nathalie

Jag vill också :(

Postat av: Det Mörka Hotet

Låter helt underbart härligt!

2008-06-11 @ 23:13:22
URL: http://www.detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: Malin ( häst )

Guuuud va härligt!!!!!

2008-06-12 @ 08:02:44
Postat av: Kottemor

Åååh!:)

Så himla härligt det ser ut.

Kan du inte bara slänga över min där

bakom dig på hästryggen, jag kan ligga

lite lätt dubbelvikt och bara skumpa med:)



Attans, förstår att du ej sagt ngt...

Aajaj.

Blir det förjäkligt är du självklart

välkommen till mitt lilla röda hus:)



Kramar o kärlek!

2008-06-12 @ 09:54:24
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com
Postat av: Liselott

Hahahahahaha!! Du får helt enkelt låtsas som om klädesplaggerna typ rymde av sig själva den dagen hon frågar efter de. Hahahahaha!!



Ser himmelskt ut på en hästrygg på en schysst strand! :D

Kram L

2008-06-12 @ 14:55:49
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Kita

Ser härligt ut! :)

Tror du kommer att få köpa henne nåt nytt...annars ligger du nog risigt till. Vill inte byta plats med dig. Sorry.

Kram från frusen Chitza

2008-06-12 @ 16:32:47
Postat av: Myra

Nathalie: Hojta om du är i krokarna, så ska du få följa med. :)



DMH: Minst sagt. Det är rena rama drömmen.



Malin: Dags att packa resväskan snart, Malin. Du kommer knappt känna igen varken hästar eller ungar. :)



Kottemor: Hahaha. Hur ska du kunna njuta av utsikten om du ligger dubbelvikt!?

Drar du ut bäddsoffan åt mig. Jag ska ta tjuren vid hornen i helgen, tänkte jag. 'hjälp'



Liselitt: Rymt. 'noterar' Tror du hon går på det....? Hahaha



Chitza: Jag hade hoppats på att hon kunde hålla ut till sin födelsedag, men det kanske är för mycket begärt? :P

2008-06-13 @ 18:40:33
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback