Jag upprepar

Lämna inte SmåMyror ensamma med mobiltelefonen inom räckhåll.


Sagt och Tyckt
Postat av: Kottemor

fniss

Ojo, oftare!:)



Massvis med kramar på er!:)

...det där borde man ju ha som stående inslag,

världen från småmyrornas ögon;)

Kram igen!

Postat av: Liselott

Känner igen det där. Både gällande min mobil och digitala kompaktkameran. Trulsan älskar att fota och ibland hittar jag bilder på guud vet vad, trettioelva bilder på datorn när Perelli sjunger häromsist. Hahahahahaha!! Tursamt nog suddiga. fnissar



Kram L

2008-06-27 @ 11:36:13
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback