Ett träd, ett balsnöre, och en LillMyra


Sagt och Tyckt
Postat av: Kottemor

Hahahahhaa, så sköna!

Bästa myrorna i världen, helt klart:)



Ja vilken grym idé!

Skall vi ta vinet imorgon?;)

hahahhahaa

Självklart tycker jag att det var en super

idé, du o jag, ngr pavor vin och många hemligheter:)



...har vissa planer med en annan vacker bloggvän

som förhoppningsvis styr kosan hitåt snart med

sin söta dotter, hade ju varit världens dejt

om du beamade hit dig också;)

Jag menar, du bor ju så nära!

Hahahhahaa



Kramar o kärlek!

Postat av: Iah

Nä för sjutton. Från och med nu är det minsann sambon som får hålla i nålar och trådar för jag tänker då inte skada mig igen! Jag är ju nästan proffesionell hockeyspelare (bortsett från att jag istället för att tjäna pengar betalar lite/en hel del varje år...). ;)

2008-07-01 @ 22:20:54
URL: http://mangoolife.blogg.se/
Postat av: Liselott

Två ben dinglande ned bland alla grenar och löv. Är du säker på att du inte råkat byta ut din dotter mot en söt liten apa? fnissar



Förresten kan hon slå sig ihop med Trulsan. Trulsan + träd = sant = väldigt intressant och roligt att klättra i



Hihihihi!!



Kram Liselott

2008-07-02 @ 12:19:18
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback