En bit av Fulens kärlek

Nog för att Fulen - trots sin brist på nämnvärd intelligens - strör kärlek omkring sig som pollen om våren, och att ingen går direkt säker för hans kärleksförklaringar, så väljer han dock något vilka som ska gillas, tyckas om, älskas och avgudas.

Och ibland lägger han faktiskt ihop ett och ett. Tom ett plus två.

Så fort han hör den där svarta lilla skåpbilen så håller han på att fullständigt krypa ur skinnet. Hela han skakar och ögonen går i kors. Samtidigt har han svårt att hålla tyst. Låter som om en trasig visselpipa har fastnat i halsen på honom. På tvären.

Han har sen länge kommit på, serni, att ut ur den där svarta lilla skåpbilen kliver Hovis.
Och Hovis verkar hovarna på hästarna.
Och ger hovbitarna till hundarna.
Lycka! säger Ful. (Men inte vi som behöver lukta på fisarna efteråt. Fy f*n! säger jag bara.)

Fulen fullkomligt dyrkar marken som Hovis går på. Han är fasligt hjälpsam också.

Eller är han bara hungrig nu igen...?


Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Fan kan Fulen räkna? Det är ju mer än vad jag kan asg! mäkta imponerad



Fisar luktar ju aldrig gott, hihihi1!



Och Fulen är så sööööt! Det står jag fast vid! :D



Kramar Liselott

Postat av: MissyElliot

Ha, sicken smart jycke.....

:-)

Jag håller med Liselott, Fulen är bara såååå söt...

kramiz

2008-07-02 @ 14:15:59
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: nika

Aweee.....fulen är min absoluta favvis...lite mera bilder och filmklipp tack.

Inte bojkottar jag inte....men jag vet att ibland bara försvinner allt ut i rymden, irriterande som fan.

Ha en skön dag

kramar

2008-07-02 @ 17:02:32
URL: http://simonslane.blogspot.com
Postat av: nika

förresten

Vad är fulen egentligen för ras? han ser ut att vara en härlig mix.

vet du min nya lilla valp Stina? som jag köpte som en Yorkie. ja i ansiktet ser hon ut som en yorkie men fan hon är stor. Mätte henne igår och i manken är hon 5 cm högre än standard och du ska se hennes låååånga bakben. Stamtavlan säger purebred yorkie men jag undrar jag. Inte för att jag bryr mig men man blir lite nyfiken.

ajö

2008-07-02 @ 17:08:12
URL: http://simonslane.blogspot.com
Postat av: Nathalie

asså jag fattar inte varför hundar diggar hovbitar sådär mycket. jag tycker det känns lite äckligt när dom käkar på det. som om dom tuggar på naglar. huuuu

men gott verkar det vara :P

2008-07-02 @ 17:10:40
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Kottemor

hahahhahaa, åhmen Fulen!

Han är ju tokigt underbar:)



Massa kärlek till dig gumman, och många

kramar till alla de dina, inkl Fulen:)

2008-07-02 @ 23:00:45
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Märtagreta

Min dator har varit på rehab idag, varje gång jag har försökt kommentera hos dig har den hotat med självmord och till och med hängt sig. Men nu har den detoxats och beter sig så snällt så. Ville bara tala om det ifall du sitter och tror att jag övergivit dig, det kommer jag ALDRIG göra!!!

Sen till Fulen, jag blir varm i hjärtat när du skriver om honom. Hoppas han kommer älska mig också! Och hans beteende verkar likna gubens när jag kommer hem från Öl-affären! På pricken!!!

2008-07-07 @ 23:11:44
URL: http://islanddragon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback