Relax - take it easy

Klockradion hördes långt borta och jag kämpade febrilt för att inte vakna ordentligt. Blundade envist och höll mig kvar i kanten av drömmarnas värld.
Till en början gick det bra.
Sen gick det inte alls.
LillMyra låg i mitten av dubbelsängen, headbangade för glatta livet och sjöng med så fönsterrutorna skallrade.
Inte bara favoritartisten spelades på radio, utan även favoritlåten.
Ni förstår ju.

Men frågan är ju om hon egentligen har lyssnat på texten. För ta det lungt var det sista hon gjorde.

Mika - Relax, Take It Easy

Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Hehehehehe!! Ja det gäller ju att digga när favvolåten spelas! ;)

Postat av: Pulvia

Haha så passande =) Klart man måste rocka när det är favoriten på radio, men aldrig hur länge man måste vänta till nästa gång

2008-01-23 @ 14:06:19
Postat av: Märtagreta

Här drog Tittilila igång vid halv fem vilket resulterade i första dagiskrisen vid nio... då var hon sur, trött och skrek så ingen på dagis kände igen min lilla solstråle, men där fick dom! De har nog trott jag varit lite gnällig när jag påstått att hon har humör! Hon är väl min dotter!!! ;-)
Ska hälsa från sonen att han ljuger aldrig... och det var den 2353465657 lögnen från honom! Så det så... vem ska man tro på, tro på, tro på när....

2008-01-23 @ 14:52:20
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Myra

Liselott: Joo visst, men med headbanging i sängen! Haha

Pulvia: Sant. Men jag var ju tröööött. Och JAg får ju inte sjunga om mornarna. Orättvist, tycker jag. ;)

Märtagreta: Oh jeez, så tidigt! *snark*
Det är en lättnad när ungarna
nån gång visar sitt humör även för andra, just för att 'bevisa' att man inte överdriver. Men det är klart, man hade ju skämts ögona ur sig om de gjorde det varenda dag. :)

2008-01-23 @ 15:45:57
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback