Jag ser ljuset!

Myror är inte skapta för att vistas inomhus för många dagar i sträck.
Inte ens för för många timmar i sträck.
Myror är heller inte skapta för att vistas i regn och blåst. Vare sig det är var för sig eller i kombination.

Just dessa lägen är det enda det har bjudits på under hela året!
Mitt humör faller i takt med regnet och är ungefär lika lågt som molnen är grå.

Men det ljusnar nu. Faktiskt.
Inte bara det att dagarna sakta med säkert blir längre, att jag from imorgon har hästarna på plats i vinterhagen med stall och att jag snart ska börja rida igen. Mina enda två kan-få-Myra-att-titta-på-varje-avsnitt-följetonger på tv kör igång!

Igårkväll var det premiär för 2008:as American Idol och jag satt som klistrad vid dumburken mellan 21 och 24. Skrattar, våndas och skäms om vartannat. Under en av reklamerna dök dessutom det här upp:

The boys are back

New series

Even scarier

even sexier

Between heaven

and hell


Varvat med snygga bilder och filmklipp, såklart.
Så jag behöver inte
gråta mer.

Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Shite, jag måste ha missat American Idol! Jag som brukar kolla på den...fast å andra sidan har jag noll koll, den kanske börjar senare här...äh fasen jag minns inte, men har sett trailers på att dom skall börja sända den.

Skall hålla utkik efter den. Vill ju för mitt liv inte missa när Simon sågar alla som inte kan sjunga. I just loooooove Simon! He's SOOO brutally honest! *fnitter*

Postat av: Anna-Lys

Sexier
where when how :-p

2008-01-19 @ 16:29:30
URL: http://anna-lys.blogspot.com
Postat av: Nilla

Hej på dej..på tal om att vara skapt för regn..jag hade med mej lillkillen till ridhuset efter en timme förklarar han väldigt sakligt mamma nästa gång får du åka själv för jag är inte skapt för kyla,,ha ha vilken unge jag höll på att skratta ihjäl mej

2008-01-19 @ 20:32:50
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Myra

Liselott: Simon är guld. Haha.
Jag tror inte du missat något, det brukar starta senare i Sverige än här. :)

Anna-Lys: On ITV2!!! :D

Nilla: Haha. Så klockrent!

2008-01-21 @ 12:11:06
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback