Oh nooooo!

What the f*ck!?

Sista, sa de.
Vaddå sista!?

Vad ska jag nu
avsluta mina helger med?
Va?
Va?

VA!?




(Medan jag knatar runt på IKEA hela måndagen, så kan ni ju roa er med att lista ut vem av dem jag dreglar efter! *pekar på länken* Motiveringar emottages tacksamt. ;) )
(Ja, men självklart ger träffsäker motivering extrapoäng. Såklart. Om det nu var poängjakt på gång. Och det var det väl? Eller..? :D )

( För han ÄR verkligen så snygg så man dör. Dessutom har han vissa liknande drag med MyrPappa. Of course. )

Sagt och Tyckt
Postat av: BagLady

först rodde jag att det verkligen VAR myrpappa!oops!
...är du helt säker på att han inte extrakäckar?

2007-07-02 @ 08:52:50
Postat av: Kim M

IKEA är farligt för psyket!
Jag hoppas du inser det.

Postat av: Anna-Lys

( För han ÄR verkligen så snygg så man dör. Dessutom har han vissa liknande drag med MyrPappa. Of course. )
DUUuuuuu då behöver du ju ej välja :-D

2007-07-02 @ 17:13:34
URL: http://anna-lys.blogspot.com
Postat av: Chitza

Vet inte hur MyrPappa ser ut...?
Såg en snygging ;)
IKEA - dit vill jag oxå! *avis nu*

2007-07-02 @ 17:50:38
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com/
Postat av: Kottemor

Jag vill osså se Myrpappan!
Ändå mer nu,hehe
Men den där serien hade jag icke tordats se.
Jag e på tok för mörkrädd!
Kramar!:)

2007-07-02 @ 22:27:26
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Myra

BagLady: Haha. du menar att han undanhåller en massa för mig!? ;)
Kim: Inte då! Med rätt sällskap är det som balsam för själen. ;)
Anna-Lys: Jag HAR ju redan valt. :D
Chitza: Men. Har du inte? Det var jag helt säker på.
Jag köpte bara lite småsaker på Ikea. Spenderade dock SÅHÄR mycket på Ikea Food Market. *mums* :D
Kottemor: MyrPappa är ju om möjligt änu mer hemlig än vad jag är här på bloggen. Det är knappt man tror han finns ibland. ;)
Jag är också mörkrädd, och gillar inte skräckisar och sånt, men den här serien är alldeles lagom. Kan tom titta när jag är ensam hemma. :)

2007-07-03 @ 10:52:27
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback