Ursäkta språket...

....men vissa människor är helt djävla sjuka i huvudet.
Vad är det som får en att
göra något sådant här?

Eller rentav såhär

Sagt och Tyckt
Postat av: nika

Hej du

Vilka sjukjävlar det finns därute. Jag får fanimej ont i magen, stackars lilla hunden. Man kan ju bara sätta sig in i vad stackarn tänkt och kännt.
Jodu....vår lilla sjukling hade en sådandär "allnighter" 10 pm - 8 am endurance träning i söndags. Allt väl fram till 3 am då kollapsade och eftersom han inte var kontaktbar så fick han tas till sjukhuset för att få dropp. Dehydration och muskelutmattning. I vanliga fall klarar han denna typen av träning SOM HAN SJÄLV VÄLJER men han hadde ju halsfluss och slutade med pencillinet fyra dagar innan den här träningen och kroppen var väl inte riktigt återhämtad.
Nu ska jag koka spaghetti
kramisar

2008-02-19 @ 19:33:46
Postat av: Liselott

Det finns så mycket sjuka människor att man blir mörkrädd. Riktigt hemskt...

Kram L

Postat av: netha

Usch, jag blir upprörd, riktigt upprörd. Jag vill göra mycket fula saker med dessa hemska, elaka människor, usch, sicka svin.
Det blev inget roligt kommentar idag.
Det enda du kan glädja dig åt är att orden inte är riktade til dig. :-)
kramis vännen

2008-02-19 @ 20:35:10
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Annika

Det finns så mycket sjuka människor. Jag brukar titta på Animal Precinct på Animal Planet ibland under min lunchrast (i USA nu då) och det är inte klokt hur många som uppenbarligen tycker att det är helt okej när dom en gång tröttnat på hunden att lämna den att svälta ihjäl fastbunden på tomten eller i ett tomt hus om dom flyttar eller var dom nu får för sig att hunden inte ska hittas.

Ju mer man ser av det, desto mindre hopp har man för mänskligheten.

2008-02-19 @ 20:35:20
Postat av: vickan

FY fn ursäkta mitt språk med. Jag blir stentokig på sådana som kan göra såna saker. Vilken eller vilka idioter. Jag klarade inte ens av att läsa färdigt artikeln. De stackars djuren är ju så försvarslösa.Hua.

2008-02-19 @ 21:39:45
Postat av: Nilla

Usch usch jag har tappat tron på mänskligheten för ganska längesen .När det gäller djur så blir jag så jäkla arg och besviken ...om de människor är sjuka ??Det är ju bara förnamnet.....

2008-02-20 @ 08:57:14
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: KarinBara

Usch, jag blir SÅ arg när människor behandlar djur på det sättet! Då ska man aldrig mera få äga ett djur igen. När det gäller barn och djur så gör det så ont i mitt hjärta att människor kan göra sånt. Hur är man funtad då? Jag tycker att man borde få högre straff för djurplågeri, än vad man får idag. Det är sjukt att man vill skada djur på det sättet!!
USCH!!!

2008-02-20 @ 09:09:24
URL: http://karinbarakarinbara.blogspot.com/
Postat av: Kim M

Jag gråter.

2008-02-20 @ 09:54:42
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Malde

Kan inte annat än hålla med alla tidigare kommentarer!

2008-02-20 @ 21:17:35
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Jill

Man borde göra precis likadant med människan/människorna som gjort så. Helt obegripligt för oss normala.

2008-02-21 @ 13:04:10
URL: http://wegerup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback