Passar perfekt

Packtejp passar nästan lika bra över munnen på MyrPappa som runt kartongerna.
Han har bara inte förstått det själv än.
Dummer.

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Vadan denna åsikt?? Vad har MyrPappa sagt nu då? *förundrad*

Postat av: netha

Nu undrar man ju lite förstås varför du håller på och leker med packtejp och lådor. Men du vill förstås hålla oss på sträckbänken, och där befinner jag mig nu och det börjar bli svårt att s
kr
iä¨p
va.................... ;-)

2008-02-22 @ 07:06:08
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Liselott

Man kan även sätta packtejp runt gympaskorna så blir dom vattentäta. Och sen kan man ju använda packtejp och vaxa bort håret på bringan - testa på din man och återkom med reaktionen vettja! *fnissar hejvilt!*

2008-02-22 @ 10:13:34
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: MyrPappa

Liselott: MyrMamman vagar inte gora sant med mig.. du forstar, forr eller senare vill mamma ha en ny tatuering eller piercing. Det gor inte ont alls, men om tatueraren vill att det ska gora ont, da kan det gora hur ont som helst :)

Mamman: Jag kan tanka mig massa bra saker att gora med tejpen. Vi har valdigt bra sangstolpar till exempel..

2008-02-22 @ 11:10:45
Postat av: Liselott

MyrPappa: Hahahahahaha!! Ja då är det nog bäst att MyrMamma använder packtejpen på nåt annat. Kanske klistra upp en vägg med packtejp? Duschdraperi av packtejp? Man kan göra mycket av packtejp! Hehehehehe!!

2008-02-22 @ 13:28:39
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: KarinBara

Man kan alltid använda packtejp på dom killar som i framtiden intresseras sig för era flickor..hahha kanske han med hamstern?..

2008-02-22 @ 21:50:25
URL: http://karinbarakarinbara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback