Lervälling

Men lilla, lilla söta!

Sagt och Tyckt
Postat av: TomasR

Ohh. Brukar inte hästar, likt nästan alla djur, skapa band med sina föl genom att slicka dem rena efter födseln? Det kan inte ha varit så kul för den där märren.

Samt - rycker räddningstjänsten ut och hjälper till med sådant här? Visst, det räddar också katter i trän har jag hört. När de inte har annat för sig.

2008-02-07 @ 23:38:08
Postat av: Sabina

Men ohhh stackars. Är det svårt att veta när hästar ska föla eller, eftersom dom tydligen inte var beredda på det här??

Trevlig helg till dig och Myrfamiljen.

Postat av: Liselott

Ujuj...snacka om lerigt, stackars lilla föl.... :S

2008-02-08 @ 09:06:27
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Iah

Apropå swingers så läste jag för länge sedan en annan artikel som kändes ännu mer vidrig. Det var någonstans i mellansverige där det fanns en sexklubb för singlar. Man gick alltså dit för att ha sex egentligen, i deras gästbok leta folk resesällskap dit och sånt där.
Men även där fanns ju madrasser och jag skulle nog få kväljningar bara jag var i närheten av en sådan madrass. Hua...
Jag håller mig till en, det känns nog bäst så faktiskt! =)

2008-02-08 @ 14:15:15
URL: http://frokent.blogg.se
Postat av: Myra

TomasR: Jo, visst gör de det. Måste varit en fruktansvärt lerig hage, då stoet inte kunde gå undan till en torrare plats. :(
Själv hade jag hivat (nåja) upp fölis i skottkärra och släpat in i stallet. Det har jag gjort förr. haha.

Sabina: Både ja och nej. Det är som med oss. Ibland följer man regelboken, och ibland inte... :)

Lislott: Ja, stackars liten. Helt dränkt ju.

Iah: Haha. Nä, inget för mig det heller. Har nog roligast hemma. :)

2008-02-08 @ 17:30:39
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Catja

aaawww... hallegosingens då...

2008-02-09 @ 22:21:50
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback