Don't cross the line!

Jag säger bara att jäääälar vad man har trampat på sin mors tålamod då man åker i säng klockan sju en lördag.

Sagt och Tyckt
Postat av: Catja

Är inte du vuxen å får gå å lägga dig när du vill...??
hihi
haha
hoho
(hoppas att det är du som är mamman här...)

Postat av: vickan

ojdå hihi

2008-02-09 @ 23:03:47
Postat av: Myra

Catja: haha. Joo, det var JAG som var mamman.

Vickan: Hehe

2008-02-10 @ 10:38:08
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Fia

VAD i hela FRIDEN har man gjort då?????

2008-02-10 @ 16:34:49
Postat av: Malde

Undra sa flundra om gäddan är en fisk... Vad har någon liten Myra gjort då? Det måste ha varit något i hästväg för att ha fått detta straff.

2008-02-10 @ 20:22:30
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Myra

Fia och Malde:
Js, det var något i hästväg vad hon tullade på gränserna över vad som är ok och inte. Övertrött och överjäklig, var hon. haha
Men hon kom smygandes vid halv nio och sa att hon var hungrig och frågade om hon fick kvällsmat. Då smälte ju mammahjärtat igen och vi åt rostade mackor med honung. Så tittade vi på tv med lovorden om att vi alla skulle vara trevliga mot varandra... ;)

2008-02-11 @ 00:10:08
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback