Kedjereaktion

Det är ganska intressant att se hur folk kopierar varandra. Både medvetet och omedvetet. 
SmåMyrorna sitter och tjoar med varandra men så fort jag lägger mig i det hela och väser fram mina åsikter så börjar båda två mer eller mindre viska. 
Tom Maken -som i vanliga fall är en ganska högljud prick- dämpar sig och pratar lågmält med mig. Oftast dock med ett stort jäkla flin och fraser som 'Speak up. I cant hear ya', 'Vad viskar du om?'eller annat trevligt. Han är så sympatisk så jag nästan blir tårögd. 

Igår satt Maken och LillMyra i soffan. Och viskade. 
Det är ett riktigt lugnt och harmoniskt hushåll vi lever i. 
Funderar på om jag ska låtsas vara hes ända fram till nyår. 

Ni klurar väl på mina grönsaker i förra inlägget!? :) 

Sagt och Tyckt
Postat av: Stef

Moahahahaaa....jadu....låtsas du...dom kommer på dig till slut...hahaha.... ;) Men det blir ju fridfullt fram tills dess haha



Kram

Postat av: Nilla

Tja bruden ...

Läget?ha de bra

2008-12-10 @ 23:04:20
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback