It's beginning to look a lot like christmas

Jag har ju knappt varit utomhus den senaste veckan, så jag är ganska besparad från allt vad jul, julpynt, julbelysning och julstress heter. 

Eller....? 

Svaret är nej. 

Medan jag ligger som en urvriden disktrasa i soffan och kämpar för att hålla mig vid liv, så är tv'n mitt trogna sällskap. 
Ja, Prinsessan och Lilla Tiss är också här, men de pratar ungefär lika bra som jag just nu. Hårar mest ner och lever rövare. 

Vad jag är fasligt trött på vad gäller tv'n är all denna reklam. Och ffa nu då största delen av reklamen har med jul att göra. Och det sen flera veckor tillbaka. 
Så numera går hela MyrFamiljen runt och nynnar julsånger. För fulla muggar. Vare sig vi vill eller inte. 
Den som satt sig mest är den här: 
Och hur kul är det, tycker vi....? 


Sagt och Tyckt
Postat av: TomasR

jag vill döpa om din katt.... Kom precis på vad jag vill göra med det fina namnet som förekommer i serien True Blood.



jag vill ha en katt som heter Sookie :)



2008-12-12 @ 13:23:56
Postat av: Myra

TomasR: Sookie. så gulligt! Det hade jag absolut kunnat tänka mig. Men nu är det så här, serru, att jag ger mig inte in i några namndiskussioner mer med mina barn. Icke! :D

Postat av: TomasR

Det förstår jag men du får väl gå och kidnappa en till av kattungarna. Borde finnas fler där ni fann denna. Fast kanske de blivit lite för snabba nu så du får nog satsa på att lura dem snarare än att springa ikapp dem. :D



jag och katt är icke aktuellt. vi hade tur med den långhåriga som flyttade in hos oss men tyvärr är jag allergisk och trivs inte så bra med alla katter.



2008-12-13 @ 16:38:32

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback