I'm gonna rip his head off

Maken tycker jag har pinsam humor och skakar sakta på huvudet. Varenda gång. 
Själv tycker jag det är humor på hög nivå och fnittrar hysteriskt. Varenda gång. 
Vad tycker ni? :) 


Sagt och Tyckt
Postat av: Fia

Det är maken det är fel på. Utan tvekan. Ho ho ho!

Postat av: Myra

Fia: Visst är det väl så! Hihihi

2008-12-06 @ 17:45:37
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Samuel

Underbart! VEM kommer på att skriva en sådan text - till några godisfigurer..?! :-)

2008-12-07 @ 08:33:40
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback