The Dog Whisperer

LillMyra är ibland lite väl inspirerad och imponerad av Cesar Millan.
Det han gör - gör hon. Med livet som insats...

Här har de äntligen slutat testa hur fort man kan åka -  och det går riktigt bra  - men som ni ser sitter hjälmen på trekvart efter att LillMyra drattat på näsan i farten.

Sagt och Tyckt
Postat av: BagLady

ja...huvaligen!....tänk om Fulen får nys på en kanin!

2008-04-01 @ 19:01:05
Postat av: vickan

Ja han ger ju bra råd ceaser millan. Vilka fina vovvar på bilden. Är de dina ?

2008-04-01 @ 20:22:40
Postat av: MissyElliot

Min kära lillasyster är också frälst i honom. Har inte en susning om vem detta är, så det kanske är dags att kolla upp honom.
:-)

Postat av: Queen

Hehhhe, jag åkte rollerblades med våran hund i koppel på den tiden man var ung och vältränad..
Men jag måste le lite åt din lilla myra, hon ser så där bedårande söt ut med två hundar, rosa rollerblades och hjälmen på sniskan :)

2008-04-01 @ 21:09:24
URL: http://www.naturelllife.blogspot.com/
Postat av: Märtagreta

Puss på dig och vääääääälkommen! Jo, jag är ett stor fan av Ceasar också, han bekräftar mig, och sånt är ju jäkligt skönt! Jag har fått världens "hundego" av denne man.
skönt att ha dig tillbaka, puss igen1

2008-04-01 @ 21:20:18
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Myra

BagLady: Hahaha. Då skulle kissa ner mig, tror jag! Moahahhaaa

Vickan: Han är jättebra. Ja, det är mina båda två. Kika under 'Om MyrFamiljen' i högerspalten, långt upp, så finns en liten presentation. :)

MissyElliot: Ja, det är verkligen dags! Jisses, har du iiingen koll!?!?!
*duckar*

Queen: Visst gör hon. haha. Helt underbar bild det där. :)
På den tiden... SÄG INTE SÅ! Jag får ju gråa hår av sånt där snack. Mor- och farföräldrar pratar så, inte dagens ungdom!! :P

Märtagreta: Taaaack, gulle. :)
Han har så många bra ideer och tips och råd, så man skulle kunna tro att det kom från mig nästan alltihop!
:D

2008-04-01 @ 23:29:11
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Liselott

Så vad händer om den ena hunden får syn på en annan rolig hund och springer iväg fort som attan och den andra måste skita? *fnitter*

Tur att LillMyra har hjälm på sig. Du borde fundera på heltäckande vadd-utrustning för henne. *hehehehehehe*

2008-04-02 @ 11:17:00
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Liselitt: Då får LillMyra lå-hå-hånga armar och jag får jaga hundskit med påsen under en lå-hå-hång sträcka. Det låter inte så kul... *asg*

2008-04-02 @ 20:17:09
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback