Så här solar jag, hur solar du?

Och när jag satt där utanför stallet, läste hästmagasin och njöt av solen, så kommer Fru Silversvart med sin stora kroppshydda. Visst vad det smidigt med levande parasoll som skuggade så jag lättare kunde läsa, men jag ville ju sola också.


Och när han låg där utanför stallet, filosoferade och njöt av solen, så kommer SmåMyrorna med sina jackor. Visst var det vänligt tänkt, men han ville ju sola också.




(Myras Mysterier är nominerad till Veckans Blogg - som kan leda till Årets Blogg 2008!!
Röstar gör ni som en kommentar under det här inlägget.
Ni måste skriva i ERAT namn, och ERAN mail- eller bloggadress. Sedan skriver ni i själva kommentaren vilken blogg ni röstar på. Mig då, såklart. ;) 'Röstkommentarerna' kommer inte visas förrän i slutet på veckan.
Ni som röstat och använt er av min bloggadress kommer inte räknas... Och dessutom får jag ju tillsägelse. Vad ÄR ni för ena läsare va? Hahaha
Ni har rätt att lägga en röst per dag, så in med er varendaste dag och rösta! )

Sagt och Tyckt
Postat av: Nilla

Godmorgon på dej härliga bilder...ha det bra

Postat av: Jenny

Han ligger ju och saknar mig, det ser ju jag.

Fulen hjartar mig och det ar sant!

:D

Och du blir ju inte brun i alla fall, sa skugga kan du gott ha! ;)

2008-04-16 @ 10:25:47
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Liv

Vad härligt att ni har sol!! :o)

2008-04-16 @ 11:57:31
URL: http://blogg.aftonbladet.se/95/
Postat av: Myra

Nilla: God eftermiddag kontrar jag med då. :)

Jenny: Hahaha. Ja, han har varit såååå deppig sen du åkte. Ingen älskar mig som Jenny, sa han igår.

Liv: Just lovely. Våren på väg. :)

2008-04-16 @ 14:39:03
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Liselott

Ja vafasen, där ligger han å solar i godan ro och så kommer nån och slänger kläder över honom! Blir han ju inte brun av - ett dugg! *asg!!*

Och första bilden där, Myra, dina ben är väldigt spinkiga och bruna! *springer fort som fan efter att ha kastat en slängpuss!*

2008-04-16 @ 15:32:02
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Liselitt: Han blir mer brun av att rulla sig i skit. Har han kommit på... :/ haha
Ser du att jag inte har rakat mig heller! *lol*

2008-04-17 @ 13:03:08
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback