Guld och Silver

Första natten utan täcken och inte mer än en liten minituss hö per dag.
Nu är det fanimig vår.
  
SmåMyrorna har sen ett tag tillbaka döpt om hästarna.
De heter numera Guld och Silver.
Och när de står där i solskenet och glänser kan jag inte annat än att hålla med.

(Har jag sagt förresten att det är snövarning till helgen. Och klippta som de är, häpplisarna, så misstänker jag att täckena behöver åker på igen.
Men just nu lever jag i nuet. Det är soligt och varm! Och då har man inge täcke på.)

Sagt och Tyckt
Postat av: Malin ( häst )

Hoppas att ni slipper snö, nu vill man ha vår och sommar!!!! Jag brukar ta ut lite semesterdagar vid loven därav ledigheten på påsklovet!

2008-04-04 @ 08:40:46
Postat av: Sabina

Ja det har varit ett fantastiskt väder här oxå hela veckan, men självklart idag på MIN lediga dag är det disigt, och grått som faaaan. TRÅKIGT!!

Men å andra sidan så ska ju jag sitta inne och göra absolut ingenting idag så, skit samma=)

Trevlig helg//S

Postat av: Liselott

Självklart ska man leva i nuet! Bra val!

Snö...nä jag hoppas inte... :S

Döpt om hästarna igen? Hur ska du med ditt "superminne" komma ihåg det? *fnittrar kastar slängpuss och springer fort som f-n!*

2008-04-04 @ 10:43:20
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Malin: Ja, snö räknar jag inte med. Inte i mina mått mätt iaf. haha. Men regn kan jag väl tro att det blir en del istället... :(
(Jag trodde inte 'de gamla' fick ta ledigt under påsk. :P)

Sabina: Idag är det dimmigt här med. Vi kan sitta inne ihop. :)

Liselitt: Jag har ALLTID bra val för mig. Förutom kanske att ha Jenny här en hel vecka... ;)
JAG döper inte om några djur. Det går inte för sig. hahaha

2008-04-04 @ 15:24:23
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback