Glöm hundtricket

Glöm det gamla hundtricket, people.

Skaffa kanin.

Sagt och Tyckt
Postat av: nika

Jaha...det blir att köpa en kanin ser jag. Köp en ny mobil till myrmormor hihi.
kram

2008-04-29 @ 16:46:44
Postat av: Jenny

*fnittrar*
Alltsa, sa galen du ar. Bah helt wacko bruttan. Vad tycker du om vadret da? *asg*

Kom in pa min blogg vetja, den ar as sot!

Postat av: Myra

Nika: Fast Stina är ju nästan samma sak! hehe
Köpa ny säger du. Tror du det hjälper..? :P

Jenny: Meh. Vaff!!? JENNY. Glöm nu inte att ta din meducin. Så här kan vi inte ha det! *asg*

2008-04-30 @ 01:26:46
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback