Från nallebjörn till atlet

Innan jag gav mig iväg igår så såg Fru Silversvart ut såhär.

Både tjock och lurvig som nallebjörn. (Dessutom ligger sadeln waaay to långt fram, men det ändrade jag innan jag gav mig av, serni.) Lilla Lusan blev snudd svettig bara av att vara ute och skritta så jag har inte kunnat rida henne ordentligt på ett tag.

Men se vilket underverk en stycke J och en klippmaskin kan göra.

Hur snygg som helst ju. Och tjugominutersturen tog helt plötsligt bara sju minuter och hon var varken svettig eller flåsig.  
Så nu jäklar, nu kommer hon inte undan längre. Nu är det sommarmagen som ska bort.

Sagt och Tyckt
Postat av: Britt-Marie

Ja nu gör hon skäl för sitt namn Silversvart. Men ska magen bort får hon väl inte gå och beta. På med sadeln igen och rid!

Postat av: M

Ah, så tjusigt! :)
Ut å rör på Silversvarten.

Goa kramar från Sveriget

2007-10-09 @ 16:35:50
URL: http://allofm.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Iiiihk, jag har så svårt för det där när man klipper ganaschen. xD Tycker det ser helknas ut ju! Föresten, har du inget schabrak/vojlock?! :O

2007-10-10 @ 20:07:38
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Myra

Britt-Marie: visst gör hon! Och man ser även att hon är apelkastad. :) Jag har varit ute och ridit henne idag. Två timmar och trettiofem minuter. Räcker det?
.
M: vi rör oss, jag lovar! :)
.
Nathalie: HAR du!? Konstiga människa. Det ser ju helskumt ut om man lämnar hela huvudet då kanten blir så markant då! Begriper du välan. *s* Jag vill inte ha skägg på mina hästar..

2007-10-11 @ 00:21:40
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: barbro

vilken sommarmage??

2007-10-14 @ 00:17:45
Postat av: Myra

Barbro: Seeeer du inte!? Hon ser ju ut som hon skulle föla närsomhelst! Haha. Hon har varit på konstant bantning ända sedan jag köpte henne för tre år sedan. Det går sådär.
Men hon skulle kunna sälla sig till kändisarna som jojobantar, och ta förstapris! :D

2007-10-14 @ 22:40:48
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback