SmåMyror byter om

I bilen, på väg hem från affären, så lyckas SmåMyrorna med konststycket att byta kläder med varandra. Så när de klev ur bilen utanför huset så satt inte MellanMyra där hon suttit utan där LillMyra satt, och LillMyra satt där MellanMyra suttit.
Inte egentligen, dårå, men identiteten satt viss i kläderna.

Hade de inte sagt något, så hade jag nog aldrig kommit på dem.


Skulle ni?

Sagt och Tyckt
Postat av: vickan

Vad gulligt:)
Ha en trevlig helg.

2007-11-30 @ 22:52:44
Postat av: Tussen

*harklar mej*
- Öhum.... jo.... alltså ..... jag HAR slutat skratta nu......
NOT!!!!!
*moahhhhaaaa*
KOPP! *ler oerhört änglalikt*

2007-11-30 @ 23:35:16
Postat av: Auriana

Sickna goa mysbusiga myror..*LER STORT*

ha det gott
Auriana

2007-12-01 @ 01:24:58
Postat av: Anonym

Hrm, varför ske de små busfröna alltid tramsa med mamman????
*fniss*

2007-12-01 @ 08:44:58
Postat av: Sarah

Haha, det ska ju vara pösigt och häng nu har jag blivit upplyst om^^ ;) Så den ena av MyrBarnen klär sig ju efter konstens alla regler då.. :P

Postat av: Myra

Vickan: Tack det samma. Här regnar det småspik, men annars är det bra. :)
.
Tussen: Hmm... Trodde jag kunde lita på dig! ;)
.
Auriana: :) Skitungar är de! Båda två. Brås på sin far, gör de också. Hehe
.
Missy: Är du anonym sådär på morgonkvisten? ;) De tramsar ALLTID! Och extra mycket då de inte ska...
.
Sarah: Haha. Ja, det gör hon ju. Bara det att allt trillar av. Det är därför hon står och set kissnödig ut, och storasyster härmas bara för att det såg så roligt ut. :)

2007-12-01 @ 13:11:44
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Nathalie

Absolut inte ;)

2007-12-01 @ 17:26:55
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Myra

Nathalie: Bra. Inte bara jag som är dum då. :P

2007-12-01 @ 17:30:55
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback