Not so vattenfast

-Kan ni plocka undan på rummet så kommer jag upp och dammsuger så fort jag är klar i köket. bad jag SmåMyrorna medan jag for runt med disktrasan i högsta hugg.
Efter lite protester så pinnade de iaf upp för trappan och jag hörde hur de röjde runt.

Sen blev det
tyst.
Jag avskyr när det blir tyst.

Smög upp och kikade in i rummet. Hittade LillMyra i full färd med hink och trasa. 
-Som du i köket, mamma. sa hon och log med hela ansiktet. 

Jo, jag skrubbar kakelväggarna i köket. Det kan man. Det går bra.
Men målade väggar i sovrummet? Väggar målade med icke vattenfast färg.
Det går inte så bra. Det är mer än skiten som försvinner....

Skitunge.


Sagt och Tyckt
Postat av: Tussen

*ha ha ha ha GO LillMyra*

(visslar å låtsas inte om att jag hade blivit tokig)

2007-11-13 @ 14:59:12
Postat av: Anna-Lys

Följde länkarna men hamnade på en X-tidning ... såg ingen vägg :-(
Hur har du tänkt att jag ska kasta upp min post/artikel på din blogg? Hemma från din dator? :-D
Ja ja Göteborg-London kostar 1:- med flyg (+300:- försäkring) kan det ju vara värt .... men sen kostar det multum från flygplatsen till dig. Har du laptop så kan vi ses i terminalen ... bland de andra termiterna ;-)

Postat av: Myra

Tussen: *muttrar* Skratta du... ;)
.
Anna-Lys: Haha. Det är ju FÖRSTA MyrStacken! Ingen bild på väggen, utan bara andra gånger SmåMyrorna har blivit tysta. :)
Jag tänkte enklast att du mailar mig, men vill du så kan vi träffas på Stansted. *lol*

2007-11-13 @ 16:26:28
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: vickan

vAD GULLIGT

2007-11-13 @ 17:22:20
URL: http://beautyminds.com
Postat av: Znogge

Tack för titten hos mig! Svårt att klaga när ungarna verkligen gör en insats. Att det sedan råkar bli fel är ju synd...

2007-11-13 @ 19:37:09
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Fi

Hahaha det är såå roligt att läsa om deras små hyss! Saknar er! Kram

2007-11-14 @ 07:54:38
Postat av: Myrmormor

Nu blir jag nervös! Jag har precis gjort iordning mitt vardagsrum. Jättefint med nymålade lister, tak och väggar. Är det hos mig ni ska fira jul?

2007-11-14 @ 15:58:04
Postat av: Anna-Lys

Får vällan stand steady på Standstead ... för nån mailadress har jag int *gråååååter*

2007-11-14 @ 16:03:21
URL: http://anna-lys.blogspot.com
Postat av: Myra

Vickan: Resultatet var inte lika gulligt som tanken! :)
.
Znogge: Det är ju det. Man vill ju inte gnälla på välmenade gärningar. Men det är svårt att låta bli ibland... ;) Och välkommen, ska du vara.
.
Fi: Du kan omöjligt sakna deras hyss! :D
.
MyrMormor: Såja, såja. Du får väl hålla städat, bara, så vi inte behöver hjälpa till. :)
.
Anna-Lys: Men du. Mailadressen finns ju där. I högerspalten. Långt upp.
Ser du? :P
Men du kan få den här med, för säkerhets skull: [email protected]
Jag vill inte riskera att missa din insats. :)

2007-11-15 @ 17:30:47
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback