Black Beauty

Om man köpte tidningen i söndags, så fick man med Anna Sewells 'Black Beauty' på dvd.
Vi köpte tidningen.
SmåMyrorna äääälskar Black Beauty.
Speciellt MellanMyra. Men hon var inte helt nöjd.

-Mum. Is Black Beauty a girl or a boy?
-He's a boy.
-Is he!? Then why has he got a girl's name?
-Nooo. You think? He hasn't.
-Yes he has. Girls are beautiful - boys are handsome.
-So you think they should've called him Black Handsome then?
-Yup. Black Handsome.

Sagt och Tyckt
Postat av: Auriana

Smart liten myra det där..*ler*
Ha en fin dag..
Nu är det iof natt dådå... 01,00
och åtta minus grader men iaf..

Kikar in igen rätt vad det är.
Auriana

2007-11-28 @ 00:59:56
Postat av: Catja

Lilla myran's got a point faktiskt... :) Du får gärna komma hit å städa... Ska bara fixa lite grejer först...
hihi

Postat av: Myra

Auriana: Brås väl på mor sin. *harkel*

Fyyy så kallt. Jag gnäller här, när det fortfarande är ett par plus. Men det är klart, den råa fukriga havsluften är inte att leka med. :)
.
Catja: Visst har hon. Haha. Jag tänker inte alls komma om du fixar först. Det var ju det som var grejen ju! *asg*

2007-11-28 @ 12:51:46
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback