Mer att göra

Jag småletar lite efter en medryttare. Har förvisso redan J, och hon är absolutely priceless, men hon kan ofta bara två-tre dagar i veckan.
Inte för att jag egentligen behöver nån medryttare. Tiden har jag, och jag rider mer än gärna båda hästarna. Det är bara det att det är roligare att vara två ibland.
Så utan att ha haft bråttom, så har jag hört mig för lite i hästkretsarna. Och ni ska bara veta vad bra jag är på att hitta!

Inte nån medryttare dock, men fick väl en ouppfostrad ponny på halsen.
En liten fyra-åring som lever livets glada dagar och ger sin stackars ägare gråa hår och ont i magen.
Har hälsat på honom ett par gånger, och provred honom för ett par dagar sen. Han är en riktig skitstövel.
Men söt som socker.
Jag är fast.

Och genast blev medryttare mer aktuellt.
Alternativt hushållerska, förstås.


Sagt och Tyckt
Postat av: Kim M

"Jag letar efter medryttare".
Jag förstår inte varför jag tolkar allt sexuellt numera.
Vad är det för fel på mig?

Postat av: Märtagreta

Skitstövlar kan vara så förbaskat charmiga ;-)

2007-05-27 @ 08:24:28
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Myra

Kim: Din snuskhummer! Haha.
Märtagreta: Det är ju precis vad de är! :)

2007-05-27 @ 13:26:59
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback