Annorlunda sexrådgivning

MellanMyras sexrådgivning har kind of eskalerat det sista. Det hela grundar sig i att hennes lärare gick hem förra veckan, och 'She's having a BABY, Mommy!!'.
Därav det enorma intresset för bebisar och allt som har med bebisar att göra.

Så. Snälla Mrs B. Kan du klämma ur dig din unge och hälsa på i klassen just den där dagen h*n har magknip eller nåt. Jag ber dig.
Och kan du vänligen då, en gång för alla, sudda ut de rosa molnen som MellanMyra har målat upp runt det här med ny liten bebis i familjen.

Pretty please, with sugar on top. Spräck bubblan!

Tack på förhand.

/Myra - den ogravida.

:D

Sagt och Tyckt
Postat av: Jenny

Lana syster elak?
Bara for att visa hur bebisar BLIR. De kommer vara radda resten av deras liv.
Moahaha.

Postat av: Kim M

:)
Du kanske har några gamla foton att visa upp!?

2007-05-24 @ 14:23:21
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: batbut

Du kanske ska låna bebisen i studiesyfte så att mellanmyran får uppleva "njutningen" i att inte sova på nätterna osv...*s*

2007-05-24 @ 23:27:20
URL: http://batbutathome.blogspot.com
Postat av: Myra

Jenny: Haha. Kanske vore en ide´! När testar vi? ;)
Kim: På otäcka bebisar, menar du! *s* Bilderna har annars en starkt utvecklad åååhhhh- effekt på henne. :)
Batbut: Du tänkte då inte på MIG i det här utbildningssyftet va!? *lol*

2007-05-25 @ 16:19:41
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback