Slow down, will ya.

Det har varit en händelserik vecka. Vi har hunnit med två kalas, picknick-utflykter, lekplatser, långpromenader, glassätande, strandlekar, hästpyssel, stängsling, pyjamasparty, myskvällar, rollerbladesåkning, kompisar hit o kompisar dit, mycket regn men tack o lov mest sol. Listan could go on forever.

Idag är så äntligen skolan igång igen, och jag kan slappna av. Jag är ju helt slut! Lov är jobbigt! :)

MyrPappa, som pga resor och skit endast har tillbringat tre nätter hemma de senaste 11 dagarna, kommer hem ifrån Sverige ikväll. Så from imorgon så ska vi väl ändå vara back on track.

Tills dess så kan vi alltid ha gissningslek om vad han har med sig hem (till mig!).
Köper han saltlakrits? Eller går pengarna åt till snus? Kommer han ihåg bearnaisesåsen? Blir det rätt Marabou chokladkaka/or? Får han ner allt i väskan? Har han råd?
Hinner han med planet? Och får han med sig allt genom securityn?

Vad tror ni?




(PS: Snart är det midsommar, och jag behöver
all hjälp jag kan få!)

Sagt och Tyckt
Postat av: DMH/Samuel

Oj, oj: frågor, frågor!
Lov är både härliga - med sena kvällar och mornar - och jobbiga!

Postat av: Jill

Jag tror det går bra för Myrpappan. Vad är det fr hjälp du behöver då? Ska titta efter...

2007-06-04 @ 22:24:34
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Malde

Det är väl bäst för MyrPappa om han klarar att komma ihåg allt Myra har beställt, OCH att han får det genom secutityn...
Själv ser jag fram emot mina tonåringars sommarlov med bävan och längtan... ;-)

2007-06-04 @ 22:29:16
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Myra

Samuel: Men var är alla svaren då?? ( i resväskan, kanske. ;) )
Jill: jo, det tror jag också. Och bra. Spring iväg och hjälp mig nu. :)
Malde: Vi får väl se vad han får plats med i väskan. haha. Och sommarlovet, ja. Ser med blandade känslor fram emot det. Det är ju så roligt att ha dem hemma, men hjälp vad man behöver hålla igång. *s*

2007-06-04 @ 23:12:18
URL: http://onamission.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback