Billig, billigare, Fulen

Med raska steg, traskade hundarna och jag iväg utmed gångvägen. Klockan var bara strax efter nio, och vi skulle ner och stängsla hos hästarna. Innan det blev för varmt, var det tänkt.

Det tog mig över två timmar att få färdigt det jäkla elstaketet. Var precis genomsvett.
Solen gassade från en molnfri himmel och klockan hade hunnit bli tio i tolv. Äntligen kunde jag slå på elen och beundra mitt verk.
Tusan så nöjd jag var!

Då.
Nedrans skit.
Då kommer Fulen farandes. Som vanligt i 200 knyck och utan att se sig för.
Rakt in i staketet!

Stolpe och tråd for på ena hållet, hästarna åt det andra och Fulen åt det tredje. Skrikandes som om han höll på att dö. (Vilket han säkert på fullaste allvar trodde just då.)
Dumma, dumma hund!

Nån som vill ha han!?
Han är billigsomfan!

Sagt och Tyckt
Postat av: Fröken K

Stackars söta lilla fulen!!! inte lätt att vara hund ibland

Postat av: rosflickan

Jennys fel? Förtjänst, måste du väl mena...
Men du är ursäktad för denna gång, på grund av det som hänt..stackars fulen :/

2007-06-06 @ 19:37:54
URL: http://tusenrosor.blogg.se
Postat av: Myra

Frk K: Aldrig lätt att vara Fulen. ;)
Rosflickan: Shyyyy! (Vi kan inte säga förtjänst så att hon hör, hon blir så mallig då!) :D

2007-06-06 @ 20:16:01
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: BagLady

R-Daaarling, jag älskar dig ändå!...och Myra...du veeet ju hur charmig han egentligen är....ibland, nån gång emellanåt när han inte hittar på hyss utan bara vill vara "boa"

2007-06-06 @ 20:29:07
Postat av: tinna

Han
"fulen" är varmt välkommen ; )
big hugs
tenhult
svea&asta

2007-06-06 @ 22:09:12
Postat av: Balder

Hahahhahahahaha, meeeen!!
Fulen då!
Kan ej sluta skratta,hehe
Hoppas han snickrade dit staketet på egen hand iaf;)
Mängder av kramar!
Kottemor, tilbaka på vanlig plats

2007-06-07 @ 14:37:11
Postat av: Myra

BagLady: Han är bara charmig när han sover! *s*
Tinna: Åh, han skulle äääälska Svea och Asta! De, däremot, skulle väl tröttna på en kvart. ;)
Balder: Inte jag heller. Nu.
Just då skrattade jag inte alls. *s*
Och välkommen tillbaka!

2007-06-07 @ 15:42:35
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Snubben

Se till att Fulen tar IQ testet på min sida, sen kan vi kanske diskutera om priset.
Men eftersom han verkar vara helt CoCoBello måste han gå för rena rama IKEA-rea-priset!
Billigtsomfan!!

2007-06-09 @ 21:41:27
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: Myra

Snubben: Risken är att jag får betala för att bli av med honom. :D

2007-06-12 @ 13:57:56
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback