En liten stund

De skulle gå ut och leka, sa de.
En liten stund, sa jag.

Nu har de varit iväg en timme, och senaste kvarten har det regnat.
Vad GÖR de, tro?

Håller jag på att förvandlas till en harig morsa?
Det har jag inte lust med.

Men tankarna far.
Ska jag behöva ge mig ut (i regnet!) och leta efter dem?

Kan de inte bara komma hem, liksom!?

Sagt och Tyckt
Postat av: Kim M

Nu har du inte bloggat på flera, flera timmar så jag antar att du är ute och letar. Hoppas ni snart kommer hem. Blöta men i gott skick.

Postat av: Myra

Kim: Man skulle kunna tro det. :) Men så fort jag publicerade inlägget och reste mig för att gå och leta, så kom de hem. Som två dränkta katter.
Skyllde såklart på att de glömt klockan hemma... *s* Skitungar.

2007-07-10 @ 14:07:37
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback