A moment of truth



Jag bjuder här på LillMyras syn på oss MyrFöräldrar vilken, under vilt fnittrande, knåpades ihop förra helgen.

Och efter mycket överläggande med mig själv, så tar jag mod till mig och frågar:
Stämmer det, eller vad har ni för syn på oss?

:D

Sagt och Tyckt
Postat av: Chitza

¡hola!
shit internettiden tar slut...ha det bast!

2007-07-18 @ 07:40:13
Postat av: rosflickan

Haha, "a circus monkey"? Det var hårda bud... Myrpappa har jag nog ingen syn på, men dig uppfattar jag som en "jävlar anamma"-brud. (och ja, det är positivt :P)

Postat av: Nathalie

Ojojoj. Hårda ord det dära. ;)
Inte vet jag väl om jag har fått riktigt den uppfattningen om er, men vad vet man. Det där kommer ju från en av era egna, och hon borde ju veta bäst tycker man.
Haha, skämt o sido. ;D

2007-07-18 @ 11:05:29
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Jenny

Circusapa kanske inte var det forsta jag skulle saga... ;)
Och rolig... Hmm.
;)
Neh, ni ar sa sockersota bada tva, och om jag kunde, sa skulle jag byta ut mina egna foraldrar mot er. (fast jag vagrar att diska!)

2007-07-18 @ 11:14:53
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Synthloppan

Ja visst! =)
Känns än då lite bättre än den beskrivning vi fick av sonen i helgen. Jag hade badat och stog och smörjde in mej när barnen badade i badkaret. Då tittar sonen på mej och säger: - Pappa är lång som Långben och mamma är tjockrumpa, precis som svatter Petter.
Tack för den televerket....

2007-07-18 @ 22:33:34
URL: http://Synthloppan.blogg.se
Postat av: Kim M

Naaaaaaaaw!
Gullegullegull!

2007-07-19 @ 11:34:04
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Nathalie

Haha. JAG tycker att MyrMamma verkar vara en cool mamma som har regler men ändå låter sina ungar göra roliga saker. MyrPappa kan jag däremot inte uttala mig om, mer än att han kan spela gitarr. Det är ju ett stort plus! ;)

2007-07-19 @ 12:10:08
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Myra

Chitza: Retas bara! Jäkla semesterfirare! ;)
.
Rosflickan: Så himla roligt. Hon driver med sin far. Haha. ( Med mig med, men det är inte lika roligt. ;) )Och jodå, det finns allt lite krut i Myra. :)
.
Nathalie: Vet bäst, va! Passa dig. ;)
.
Jenny: Haha. Han höll sig i skinnet riktigt bra, när du var här. Haha. Och jag looovar att du inte ska behöva diska, det sköter jag. Det räcker gott och väl om du håller dig till dammsugning, golvtorkning, torrdammning, tvätt, strykning, matlagning, handling, gräsklippning, fönsterputsning, läxläsning och hundpromenader.
Deal!?
.
Synthloppan: Svarte Petter!? *roflmao* Jag tror jag döööör!
.
Kim: Hehe. Du kan få låna dem en vecka!
.
Nathalie:( igen. :) ) Det där lät bra. Vi får hoppas att det är så. :)

2007-07-19 @ 17:56:50
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback