Som en nal i en hostack.

...eller varfor inte som en bilnyckel pa ett falt...?

Roligare kan man ju ha en formiddag hos hastarna.

Yey!

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Är det möjligen någon som har tappat en bilnyckel på ett fält??? Det måste i så fall vara din något mindre ordningssamma släkting, eller hur ;-)

Postat av: BagLady

det är iallafall inte jag.....och inte myrmormor heller

2007-01-29 @ 17:52:06
Postat av: Synthloppan

Hoppas att ni hittade den. Jag hittade ju min förlovningsring i stallet, fast med hjälp av Kalmar länsmuseum med metalldetektor...

2007-01-29 @ 18:24:59
Postat av: Nika

har du hittad dom än?

2007-01-29 @ 22:59:35
URL: http://blogg.expressen.se/undersolenicinci/
Postat av: Iriz

Önskar dig en bra dag hos hästarna, i höststacken eller på fältet! Kram!

2007-01-30 @ 08:14:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/
Postat av: Fröken K

Kommer in och kramas, saknar dig med..

2007-01-30 @ 10:21:33
URL: http://frokenk.blogspot.com
Postat av: Kim M

Eller som en babe i en prideparad.
Det är inte lätt.
Gos och mys.

2007-01-30 @ 11:18:25
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Myra svarar

Malde: Det kan mojligtvis varit sa att Fulen fick for sig att ta en loparrunda och aven mojligtvis sa att Maken galopperade efter for att forhindra det hela. Sa kan det mojligtvis vara sa att nycklarna inte lag kvar i fickan nar Maken och Lilla Ful kom tillbaka efter sin lilla uppgorelse. Det kan aven vara sa att MyrMor just nu hellre hade haft nycklarna an Fulen...
BagLady: Kan vi inte dela pa sysslorna? Vi slarvar bort, och du letar ratt!
Synthloppan: Metalldetektorn vi har hittar bara skrap... ;)
Noka: Nope. *forsoker halla humoret uppe*
Iriz: Tack. Kunde dock varit pa battre humor... :)
Froken K: *kramas tillbaka*
Kim: Haha. Nej, det ar inte heller sa latt. *asg*

2007-01-30 @ 14:18:44

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback