Froken Motvals

Gillar du att alltid fa svar pa tal?
Alskar du att diskutera i oandlighet?
Trivs du med att allt tar tre ganger sa lang tid, som det egentligen behover?
Gar du igang pa att bli motsagd hela tiden?

Da har jag losningen!

Uthyres:
Obstinat 7-aring.

Helg- och/eller veckovis.
For prisuppgift och mer info, maila:

tappatalamodet @ hysteriska.morsan  

Sagt och Tyckt
Postat av: Nathalie

Ojojojoj... :P undrar om jag var likadan. Isånafall tycker jag synd om mina föräldrar. :P

Postat av: Vilda

*vänta bara tills du får egna barn, så får du se hur det är* fräste min mamma åt mig när jag var liten, så man får kanske vad man förtjänar.. men å andra sidan, mina ungar är inte så hopplösa som hon ville påskina att jag var..... ;)

2007-01-20 @ 17:26:29
URL: http://blogg.expressen.se/vilda
Postat av: sanna

Ja ja du ska inte klaga kan man inte knipa så pluppar dom bara ut snart är dom 13 och då du ?????? Nu vet du varför jag kniper
kram sanna

2007-01-20 @ 19:48:39
Postat av: Malde

Vi kan göra ett byte - jag tar din 7-åring, och lägger en tusenlapp och en 17-åring som byte! Men jag tror att jag vinner på det ;-) Kramar!

2007-01-20 @ 21:26:29
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Iriz

Det är bara en "fas"...

2007-01-20 @ 23:42:42
Postat av: Asfaltmamman

Aweee...djuupa andetag, Myra, djuuuupa andetag...
Trösta dig med att hon snart är tonåring och känslig för allt, vilket innebär att hon kommer att vara tystlåten och sitta inlåst på sitt eget rum dag ut och dag in. Då gäller det bara att titta in i rummet för att kolla så att hon inte sitter och injicerar otillåtna medel, men kom ihåg att ducka för skon som säkerligen kommer att komma flygande, ackompanjerat av ett rungande "lämna mig ifred" förstås.

Aaahhh...what would life be without kids?

Bamsekram från betongen! :o)

2007-01-21 @ 00:59:28
URL: http://albyhills.blogspot.com/
Postat av: Bloggerlina

Det är samma här hemma! Fast här är det Trulsan som gäller för uthyrning. Vi kanske borde byta du och jag...*fnitter*...du kan lära mig dotter engelska och jag kan lära din...hm...nej fan jag kan ju inte koreanska! Jag kan lära henne en himla massa svärord annars! En sjöman skulle bli stolt efter ett halvår hos Bloggerlina! *blink blink* Kramisar

2007-01-21 @ 01:13:31
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Kim M

Å nej, nej. Här blir ingen affär gjord.
:P

2007-01-21 @ 09:05:12
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Fröken K

Finns här lite på avstånd. Läser *ler* inombords. Du finns i mina tankar. Snart snart när det känns bättre så återkommer jag! Kram

2007-01-21 @ 15:01:06
URL: http://frokenk.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hahaha jag förstår precis vad du menar har två hemma jag med, 7 och 5, väldigt billiga idag:)

2007-01-21 @ 15:16:37
Postat av: Glitter!

Nja - jag behåller mina ett tag till!

2007-01-21 @ 21:49:00
Postat av: Sabina

Men hallå jag skrev ju inte vem det var ifån....

Två inlägg uppåt, börjar med hahahaha...

Det var jag det:)

2007-01-22 @ 08:40:23
URL: http://grewe.bloggspot.com
Postat av: PiaLiaLottaPotta

Haha! Kan komtra med Obstinat nybliven 16åring som ockuperar enda badrummet med tvåtimmarsduschar och sminkning under lika lång tid... BYTES mot 12-åring! Haha!

2007-01-22 @ 09:30:35
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: PiaLiaLottaPotta

Haha! Såg att du fått erbjudande innan! 7-åring går oxå bra... Men där brukar man få jaga in dom i duschen! Hehe! Och sminket har förhoppningsvis inte börjat heller!

2007-01-22 @ 09:33:08
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Kottemor

Mor mins kommentarer när jag var yngre och inte på mitt allra soligaste humör var att mig hade hon minsann fått för sina synders skull och OH som hon skulle njuta när jag själv blev mamma!
Hahahahaaa

Det är samma mamma som nu låter de där söta trotsungarna linda henne kring sina små fingrar;)

Jag har 2 trots troll här hemma,oj vad jag måste ha syndat i mina dar;)

Många många kramar på er!

2007-01-22 @ 09:55:31
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Myra svarar

Nathalie: Haha. Du far fraga dem. :)
Vilda: Det later som min mamma. *s*
Sanna: Hmm... Jag kniper nog forsent, tror jag... *s*
Malde: Star du dessutom for resorna sa ar det en deal! :)
Iriz: Jag har svart for faser... ;)
Asfaltis: *Myra andas djuuuupa andetag och lyssnar snallt pa Asfaltis* *sen raknar Myra till hundra* *sen slar Myra huvudet i vaggen* *sen.....* :0
Bloggerlina: Skicka hit'na. Har vare engelska for hela slanten. Du far MellanMyra, nar Malde trottnat... :D
Kim: Fegis! *asg*
Frk K: *kramar om och vantar talmodigt*
Sabina: Dina har precis samma alder som mina! *ler och forstar* ;)
Glitter: Meh!? Kan vi inte hjalpas at lite!? ;)
PiaLia: Du har ratt ang duschningen. Jag tror att tonaringar tar igen alla de ganger som det INTE duschade nar de var yngre... *s*
Kottemor: Jo, det dar har jag hort. Maste ocksa varit hemsk som yngre... *s*

2007-01-22 @ 11:43:34
Postat av: Jill

tack, men nej tack. Jag väljer att inte hyra. Roligt att veta vad som väntar en dag...

2007-01-23 @ 09:07:56
URL: http://www.wegerup.blogspot.com
Postat av: barbro

Hör av dig, jag får bara tillbaka mina mail som jag skickar till dig./Kram B

2007-01-25 @ 00:29:19

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback