Det kluras for mycket!

MellanMyra har ett tag tjatat om att fa borja spela fiol.
Nu vill LillMyra borja spela trummor. 

De  tycker att jag ska spela blockflojt.
Och MyrPappa elgitarr.

Sa.
Jag tankte att vi skulle ha en liten konsert.

Pa lordag, kanske.
Vid tre-snaret.

Kommer ni??




Igar nar jag hamtade SmaMyrorna i skolan, sa var LillMyra ovanligt tyst. Det blaste som f-n, och jag var tvungen att halla i henne sa hon inte blaste ivag. Liten som hon ar.
Hon studerade de andra eleverna och deras foraldrar, som alla hogljudt klagade over blast och regn. Sedan tittade hon pa mig, och vralade:
-Does the wind make us talk louder, Mum?

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Tyvärr så är vi upptagna hela helgen.

LillMyra har en poäng där, visst får vinden oss att tala högre :-) Hon är klok, LillMyra.

Bra att du höll i henne så hon inte flög iväg.

Postat av: Glitter-STHLM

Hej!
Åh - har du internet igen! :-)
Hon är klok LillMyra *skrattar*
Konserten..... hmmm..... får man tacka nej med orsaken att man vill behålla hörseln ett tag till? *f-låt, skrattar.... ni är säkert kanon bra*
Glitter.

2007-01-18 @ 16:38:50
Postat av: Iriz

Kommer absolut! Jobbar till 15.00, så det blir lite körigt. Ska ha gäster 18.00. Men tidsoptimist som jag är så ska väl det ordna sig.

Och vinden och blåsten, den gör ganska mycket med oss, inte sant? Så klurigt av henne....

Ha en bra kväll!

2007-01-18 @ 20:15:22
Postat av: Bloggerlina

Yupp, the wind does ALL people talk louder! WE...HAVE...TO...SCREAM...TO...EACH...OTHER...RIGHT??? CAN...YOU...HEAR...ME???

Jag har gnisslat fela så jag kommer! Det låter visserligen förj-vl-gt, men det gör väl inget! Dessutom har jag övat på Singstar så jag kan sjunga lite också! Och trumma pyttelite! Men felan är ju den jag är bäst på! *asg och fnitter*

*ute i vindens blåst*

I...HOPE...YOU...WILL...HAVE...A...GOOD...NIGHTS...SLEEP...AND...*woops! blåste visst iväg nu!!*

Blåsiga kramar en vindpinad Bloggerlina med håret i ett enda trassel!

2007-01-19 @ 00:28:03
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Kim M

Kommer gärna på er spelning (om vädret tillåter).
Så vad svarade du? Does it make us talk LOOOUDER?

2007-01-19 @ 10:52:56
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: filosofen

*asg och fniss* :) varpå myrmamma svarar WHAT???DID YOU SAY SOMETHING SWEETY???? ;) Blev rädd när jag hörde att 12 pers på den stora ön har dött av stormen, lättad när jag inser att myrstacken ju för sig har utsatss för blåsattacker men ändå överlevt vinden. Kram!!

(du har rätt -ens egna problem är AAAAALLTID störst;)

Postat av: Myra svarar

Malde: Upptagna. Pfft! Du hittar inte hit, bara. ;) Om LillMyra skulle jag hellre saga: Hon ar INTE klok. *s*
Glitter: Nope. Inget internet, bara nara till biblan... Sa du kommer inte du heller?? Vi AR bra. *nickar* ;)
Iriz: Du ar sa valkommen! Tidsoptimister gillar jag. *s*
Bloggerlina: I...CAN...HEAR...YOU! AND...YOU...ARE...MORE...THAN...WELCOME!
Kim: Blas inte bort pa vagen. *s* och jag svarade att YES, the wind make us talk LOOOOUDER!
Filosofen: Myror ar seglivade! ;)

2007-01-20 @ 14:44:26

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback