Grodor

Det hoppar en och annan groda ur dessa barnmunnar.
Men jag tycker ändå att få saker slår detta.

:D

Sagt och Tyckt
Postat av: MissyElliot

*skrattar så jag inte kan sitta still*
Vad får de allt ifrån, de där små liven? Eller det kanske man inte ska fundera så mycket över. Kuligt är det iallafall när de häver ur sig sina kommentarer....

Ps. Har du skaffat stegräknare än ?????ds
(tycker nog du verkar lite LAT!!!!)
*mohahaha*

Postat av: Märtagreta

Åh, tack, det där var mitt första intryck av Myrfamiljen!!! Nu kunde jag läsa det med lite mindre ansträngda ögon *ler* som jag skrev i mitt gästinlägg.
Borde inte Myrbrorsan börja vara i antågande nu? Om Cellenrebellen var i vecka 22 när detta skrevs så... Eller... Pussades ni verkligen ordentligt???

2007-12-05 @ 19:52:49
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Myra

Missy: Barn är klockrena. Men det är livsfarligt att vistas bland folk med de egna! haaha Det är inte alltid det är roligt förrän ett par dagar senare... :P
Lat? Jag? Du har inga bevis på det så länge jag inte har nån stegräknare! Moahahaa
.
Märtagreta: Ja just ja. :)
Vi måste pussats väldigt galet. Ingen MiniMyra på väg, men magen min är större sen dess.... ;)

2007-12-06 @ 00:22:39
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback