Myrpappa föredrar hjulben framför myrben

MyrPappa är så stolt över sin motorcykel. Han spenderar mer kvalitetstid med den än med mig. Han putsar och polerar, är ute och nöjesåker och träffar vänner, och säger att den går så bra så.

Det tar mig och SmåMyrorna sju minuter att gå till studion.
Det tar MyrPappa och motorcykeln trettio minuter att ta sig dit.

Jag tycker den är kass.





(Förra inlägget, hörrni. Missa inte det!)

Sagt och Tyckt
Postat av: nika

Godmorgon........ja den motorcykeln är urkass tycker jag med. Min älskade man sitter varenda lediga stund och tittar på Harleys på internet och säger...kolla här älskling ..den e väl fin. Men jag säger att dom är fula allihop, för jag vill inte ha en motorcykel. Nae, nu är jag elak. Jag har sagt åt hoom att köpa en han gillar men han vill köpa en som jag också gillar så att jag ska bli sugen på att åka med. men jag vet inte om ag vågar åka någonstans med honom.
Hur har ni det med regnandet hos er egentligen? Har det blivit fason på eländet och solen tittat fram?
Ha en bra vecka därborta i stacken
kram

Postat av: rosflickan

Haha, typiskt män ;)
Snällt av dig att erbjuda att jag kunde komma dit om du hade jobbat.. men vi kan bortse fran den detaljen och sa kan jag komma ända?? =P
Nej, allvarligt talat sa är jag pa jakt efter en annan familj här. Jag ska höra med folket pa svenskmötet imorgon och se om de känner nagon... jag kan inte vara kvar i den här familjen längre.
Sa hall tummarna för mig! Kram

2007-08-21 @ 15:45:23
URL: http://tusenrosor.blogg.se
Postat av: Jenny

Vilken vaska?!
Och ingen ar battre an Martha. Sorry.
Fast det betyder ju inte att du ar kass liksom. Visst?

2007-08-21 @ 18:37:53
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Myra

Nika: Det spelar ingen roll om du vill följa med ut sen, för de har alltid anledningar till att du inta kan. Den sista i ordningen är att bygga om så det bara finns ett säte... Ask me, I know. :P
Och det har faktiskt slutat regna. tror vi har varmaste dagarna på hela sommaren nu. Fast det är hästkyligt om nätterna och så mörknar det ju om kvällarna...
Rosflickan: Klart du kan komma ändå! Det blir lite dåligt med lön, bara... :) *håller tummarna*
Jenny: Hans, såklart! (Inte Hans, utan hans. Hans som i honoms! :P )
Kass? Jag!? Åhnej, det visste jag redan att jag inte var.

2007-08-24 @ 12:57:40
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback