Mera häst

Jag är ledsen. Jag kommer tjata hål i huvudet på er.
Men då dagarna är fullspäckade av hästerier, så blir bloggen det med. Det kan inte hjälpas.

Tog en tur förbi unghästarna och gammelaraberna igår. De går på annat håll, då de behöver mer bete än mina tjockisar (!?).

Gammelbossen blev så glad att se Fru Silversvart igen. :)


T, längst till vänster, och L, i mitten, ska jag rida in i september. P, längst till höger, är bara två och får vänta till nästa år.

Gammelbossen. Visst är han fräsch för att bara ha ett par år kvar till trettio!

Sagt och Tyckt
Postat av: Equus - hästar - bilder

Vad vacker T är. Vacker video: Gammelbossen har ju tre vita fötter. Har du hört den här: En vit fot - köp den, två vita fötter - behåll den, tre vita fötter - sälj allt du har och köp den, fyra vita fötter - sälj den till din ovän.

Postat av: nika

hej hej
du är ute och njuter av sommar till häst. Vilka gosiga hästar...kan jag säga när jag ser dem på en filmsnutt men i verkligheten är jag lite skrajsen för dem.
ha en skön helg i myrstacken
kram

2007-08-04 @ 18:27:46
URL: http://simonslane.blogspot.com/
Postat av: Pulvia

Ujujuj det kunde man verkligen inte tro! Är du säker på att du inte blivit lurad? ;) Äntligen har sommaren hittat hit oxå, men jag saknar dig iaf å önskar jag kunde vara där... Får investera i lite fler trisslotter helt enkelt *plötsligt händer det* Bamsekram

2007-08-04 @ 19:23:56
Postat av: I hemmet

Hästar är ju urgoa :D
Kram

2007-08-04 @ 19:56:10
URL: http://ihemmet.blogg.se
Postat av: Myra

Equus: Inte just den, men en liknande version. Och nu sitter jag och klurar på hur den går på engelska. Jag vet. Egentligen. Bara inte just nu. :P
.
Nika: Haha. Känner du dig säker bakom skärmen. ;) Helgen har varit bra. Vi har fått eran sommarvärme. Det gillar vi. :)
.
Pulvia: Nej, jag har inte blivit lurad, men inte ens ägaren vet exakt. Men hon om hon räknat rätt är han 28. *s*
Miss u 2. Jag ska också köpa trisslotter. Massor! :D
.
I hemmet: Kan inte hålla med mer. :)

2007-08-05 @ 20:04:09
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback