SmåMyror varierar

-Nä-ä!
-Jo-o!
-Nä-ä! 
-Jo-o!
-Nä-Ä!!
-Jo-O!!
-NÄ-Ä! 

-Did not! 
-Did to! 
-Did NOT! 
-Did TO! 
-DID NOT! 
-DID TO! 

Nej.... Inte ett dugg roligare i det här landet....

Sagt och Tyckt
Postat av: 43 ?

Låter bara bekant! Just nu är mina barn i "samsperiod" det är sååå skönt... men vi har haft lots of andra perioder! KRAM

2006-09-11 @ 18:26:40
Postat av: Equilibrium

sådär går det till uppe i huvudet på mig ;) kraamas

Postat av: Asfaltmamman

Ei!
Juu!
Ee-ei!
Juu-uh!
Eeeeeeei!
Juuuuuuu!
Eihän!
Juuhan!
Ei!
Juu!

Näe, inte ett dugg roligare på finska heller hihi.

Ha en bra dag vännen, och tack för dina besök in my corner:). Kram från betongen:)

2006-09-12 @ 06:17:49
URL: http://blogg.expressen.se/albyhills
Postat av: Jessie

hahaha

2006-09-12 @ 06:55:40
URL: http://jessies.wordpress.com
Postat av: Glitter-STHLM

Did to - jooo - nej - *skrik* - *lite gråt* - en mamma som blir arg på barn som kivas för mycket, och särar på dom, varpå dom (båda två) blir arga på mamman....... Ja ja..... SYSKONKÄRLEK! LOVE!

2006-09-12 @ 11:31:52

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback