Öppen fråga.

Hur i hela friden får man SmåMyror att somna i tid innan första skoldagen???

Hittills ligger basebollträ på första plats.

Är det någon som har nåt bättre förslag på lager? 

/En uppgiven Myra ;)


Sagt och Tyckt
Postat av: BagLady

Ingen ny kanin...!?
för grymt...eller?

2006-09-04 @ 21:39:39
Postat av: Micke

Som du kanske vet så jobbar jag ibland VÄÄLLDIGT tidigt, för att få gryna i säng så tar man huvudsäkringen och vipps så hör man småtassar tassa in i säng. Fiffigt va? Efter en gång så räcker det med att säga NU TAR JAG PROOPPPPPEEEEN on ni inte lägger er i säng..... Lycka tilll Ha ha ha.....

2006-09-04 @ 22:27:54
Postat av: Myra

BagLady: Hehe. Redan använd! Fast den funkar inte, de vet att ninen behöver sällskapsdam....
Micke: Hmm... Bara det att JAG är mörkrädd. *s*

Postat av: Lisa

Har också funderat på det där...basebollträ vore ju inte helt fel. Droga ned dom? *fnitter* kram

2006-09-05 @ 11:33:15
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Myra

Lisa: Droger... Kanske en bra grej.... *s* Bara det inte är uppåt. ;)

2006-09-05 @ 20:55:22
Postat av: sara

Ja att väcka dom riktigt tidigt på morgonen innan så dom är trötta på kvällen brukar ju funka :)

2006-09-12 @ 00:07:00
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback