Kreativ MellanMyra

Kanske har hon tröttnat på våra upprepade förmaningar.
Kanske trodde hon att MyrMormor skulle vara klåfingrig.
Kanske är den rent av riktad till MyrFar.

Sign


Sagt och Tyckt
Postat av: equilibrium

Vad sött =) ja du, man kan tolka det på alla sätt och vis ;) Kramas

Postat av: Moniqa /Lightyliving

*S* Ja en stilla bön kan göra underverk. Får vi verkigen hoppas! *kraam* ha en fin dag =)

2006-09-20 @ 07:18:16
URL: http://moniqas.blogg.se
Postat av: Bloggerlina

Hahahahaha!! Schysst skylt! Den var ju skitbra! Kramisar L

2006-09-20 @ 08:27:22
URL: http://www.spacegirl.se
Postat av: Jools

Så himla sött :)
Diggar MellanMyra!
Ha en fin dag
*kram*

2006-09-20 @ 08:59:33
Postat av: Glitter-STHLM

Calling Great Britan..... har för mig att det heter så...... I alla fall. Jag har nu haft tid att läsa i kapp i bloggen. Kul med en hälsning från MyrFar.... se nu till att han mekar på med choppern! :-) MellanMyra har bestämda åsikter ser jag, vill helt enkelt ha hojjen i fred. (ha ha) Hur é dé mé MyrMor/Far-Mödrarna (och MyrFarFar), är dom fortfarande kvar? Dax att jobba på en stund...... Kram från Glitter!

2006-09-20 @ 12:19:31
Postat av: Nika

Hahahah....helt underbar skylt...och ett lika underbart inlägg av myrfar...
Ha det fint därborta och jag hoppas att förkylningsbaskiluskerna håller sig borta framöver.
kra kram kram

2006-09-20 @ 15:59:04
Postat av: Pia

kul bilder och kul skrivit.. hoppas du fick till lite vetebröd då..
Ha de gott i myrstacken

2006-09-20 @ 16:17:30
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Asfaltmamman

Men hallååå dääär, köp blååååbääär!

Vilken gullig skylt:); jag är speciellt imponerad över det faktum att hon skriver så grammatiskt korrekt, och att hon stavar "do not" som "do not" och inte "don't". Som den amatörlingvist jag är, så klappar jag i händerna av ren glädje när jag ser sådant:).

Hoppas att allt är bra med er borta i Myrlandet (som jag ska till faktiskt i början på maj nästa år! Cardiff...here I come...)och att de dumma förkylningsbacilluskerna försvinner illa kvickt. Lilltjejen hade det förra veckan, och är fortfarande lite halvsnorig, men än har inte jag fått det. Och tur det, för jag har inte tid att vara sjuk! (brukar bli det lagom till julledigheten)

Hälsa förresten Myrfar och tacka för inlägget som han skrev här på Myrmors blogg; han verkar ha sunda idéer innanför pannbenet. Och förresten, hälsa också att jag är muy impressed av hojen hans. Översätter ju för hojtidningar, så jag har sett en hel del. Fast mest är det artiklar om enduro och cross, även om en och annan riktig "biker bike" svingar förbi i texterna.

Såg förresten en rolig bild för inte så länge sedan; den var tagen på en HD-biker som hade texten "If you can see this, the bitch fell off" på ryggen...skrattade gott åt det, även om jag nu inte är så glad när kvinnor kallas the b-word.

Nä, nu börjar det svida och klia i hårbotten, så det är nog hög tid att skölja ur färgen ur håret. Är mäkta imponerad av att jag lyckats skriva såhär mycket utan glasögonen på näsan!

Tusen kramar från betongen!

2006-09-20 @ 21:38:41
URL: http://blogg.expressen.se/albyhills
Postat av: filosofen

: ) Mellanmyra är en av mina favoriter -helt klart!Hon är klockren, så begåvad -sätter verkligen huvudet på spiken :) Jag skrattar fortfarande! (det har gått ett antal timmar sedan jag såg bilden första gången men den dyker upp hela tiden i min hjärna... ajaj, min mage får skrattkramper)

Postat av: Myra

MellanMyra vill inte veta av att det står om henne på bloggen, och avböjer vänligt men bestämt (läs räcker ut tungan och säger att mamma är dum) att kommentera. ;)

ASFALTIS!!!: När du kommer till Cardiff, så ska du få en åktur på MyrFars cykel! (Om jag lovar det så vet jag ju att du kommer höra av dig. *lol*)

2006-09-21 @ 21:47:06
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback