Dripp dropp

När SmåMyrorna duschade och 'glömde' stänga dörren, så droppade det vatten från taket i köket. 
Samband? 
Tja. 
Troligen. 

Och är det bra, tror ni...? 

Sagt och Tyckt
Postat av: Asfaltmamman

Hmm...det låter onekligen ganska illavarslande.
Eeehh, jag brukar ringa husvärden om det är något problem, men jag antar att det är uteslutet för er del eftersom ni har eget. Hmm...torka taket med moppen? Ha gemensam blåsstund, då hela Myrfamiljen blåser taket torrt? Eller använd ballongpumpen, så slipper ni få ont i kinderna:).

Skämt åsido...jag har faktiskt ingen aning om vad man gör åt sådant. Jag är betongbarn i själ och hjärta och det enda vi behöver lära oss är numret till felanmälan och husvärden.

Hoppas att problemet löses i alla fall, och hoppas att helgen blir trevlig:).

Kramisar från asfalten!

Postat av: equilibrium

Kramas om massor. berättar bara att jag är framme..ska försöka fixa lite med mams dator så jag kanske kan prata med dig!! Kram kram

2006-09-15 @ 21:22:15
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Myra

Asfaltis: Oj. Missförstånd! Jag kan också ringa hyresvärd! Misstänker du tror att vi köpt, pga renoveringen. Och jag har nog varit otydlig där. *hoppsan* Förhandlade oss till några hyresfria månader samt fortsatt låg hyra (betalar nu MINDRE än halva hyran mot det förra huset!!) resten av hyrestiden, mot att vi renoverade.
Som du förstår har vi inte hunnit till badrummet..... *s* Där det för övrigt är (sitter du ner?) trägolv. Jag säger bara en sak: Britter. *suck*
Equi: Skönt att ha dig på plats, vännen. Hör av dig när du vill! :)

2006-09-15 @ 23:23:45
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback